Pátý čas v obou jízdách a nakonec i stejný výsledek v konečném pořadí skupiny 2. Vojtěch Bejda si v Ilirské Bistrici po roční pauze opět zazávodil ve vrchařském mistrovství Evropy. Se svým návratem byl spokojen.
„Jelo se mi dobře. Oproti loňsku jsem se z pohledu zajetého času podstatně zlepšil. Jsem proto spokojen,“ měl Bejda po skončení závodního víkendu důvod k radosti.
Zatímco na čtvrtého Matevže Čudena s vozem Porsche 991 GT3 ztratil v součtu okolo sedmi sekund, třetí Milan Bubnič s Lancií Delta HF Integrale měl na českého jezdce k dobru devět vteřin. Zisk pódiového umístění ovšem podle Bejdy, který startuje s vozem Porsche 911, nebyl reálný.
„Kategorie jsou velice nabité. Naše auto navíc nemá dostatečný výkon na to, abychom s ním zajeli pódiové umístění. Přes zimu budeme muset na technice zapracovat,“ vysvětluje.
Zatímco letos jsme mohli Vojtěcha Bejdu vídat při závodech do vrchu jenom sporadicky, pro příští rok je jeho plánem startovat více s nově připravovaným vozem. Konkrétní program zatím ale ještě není jasný.
„Nebudeme předbíhat. Bude záležet na spoustě okolností. Určitě ale chceme něco jet. V rámci týmu máme nějaké plány a chceme se posouvat dále. V tuto chvíli ale zatím nedokážu říct, kde přesně pojedeme,“ říká k nadcházející sezoně.
Stáj GT2 Motorsport reprezentoval ve Slovinsku i Ladislav Šuba s vozem BMW M3. Šternberský jezdec se umístil na šestém místě v klasifikaci skupiny 1.
Už za dva týdny čeká na Šubu další závod. Bude jím podnik Buzetski Dani v Chorvatsku, který v termínu 15.-17. září sezonu mistrovství Evropy uzavře.
Foto: Auto Bejda, GT2 Motorsport
Motoristický novinář, který se specializuje na české a slovenské okruhové závodění a české jezdce. Intenzivně se věnuje zónovému mistrovství FIA CEZ, seriálům ESET Cup, TCR Eastern Europe i kartingu.