Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pondělí, 30. prosince 2019 (22:53) Pavel Jelínek

V okolí Freistadtu se čeká hon za titulem šampiona.

Národní šampion Hermann Neubauer musí být v lednu 2020 rally a to nejen z důvodu opotřebení vyšších teplotách, aby se dalo očekávat.
Tradiční zahájení mistrovství rakouského Rally, fanoušci se mohou těšit na Freistadtu na ohňostroj motoristického sportu. Po konečný stav bude v nejsilnější třídě PS je ORM , 12 týmů s R5 automobilů pro vítězství v 35. mezinárodní Jännerrallye 

Důraz je samozřejmě lov úřadující mistr Hermann Neubauer . Salzburg v minulé sezóně má duel proti hornorakouského Julian WagnerVíte, jen pro výběr a zatáhne svůj druhý titul na 2016th Nyní jsou karty, nicméně, opět zamíchal a nabité fyzické baterie. Ať už jako v roce 2019 opět čeká na sněhu peklo na piloty, je stále ve hvězdách. Jedinou jistotou je „Will to neví, je led.“ Dvě podmínky, které slibují dát alespoň na terén zde uzdravovat v jemném kultuře.

Z vyvržen ven každý důvod k boji je vždy závan ve Freistadtu Wagner bratři Julian a Simon se Hermann Neubauer . Domácí postoj, který je horní piloti zbývající může být zcela v pořádku. Bez tlaku může dodatečné síly mohou svobodně učinit. A že jsou schopny v Freistadt k velkým výsledkům, mají takové. B. John Keferböck (2018 vítěz) nebo Gerhard Aigner (2019 třetí, 2018 Druhé) již působivě prokázána.



Hlasy jezdců top:
Hermann Neubauer (Ford Fiesta R5): „za leden rally a nemám žádné skutečné přátele, i když jsem sát testů a sníh a led a vím, že mohu být u toho velmi rychle. Ale jak jsem dokončit ‚Freistadt velmi špatný kurz, takže bych být spokojený, kdybych mohl dokončit rally tentokrát a vzít něco pro zbytek šampionátu."

Julian Wagner (Škoda Fabia R5): „Jsem šíleně rád, že mohu být opět přítomen na shromáždění v lednu. Za tímto účelem, dokonce jsem se přesunul svůj první test: jako hlavní mechanik. Minulý rok mi dal spoustu zábavy v hlubokých zimě podmínek. Tento rok není vypadá to později. Ale jsem připraven na všechno, doufám, že můžeme stále tlačit test a těšíme se jít znovu. "

Simon Wagner (Škoda Fabia R5 EVO): „Rally Leden je samostatná kapitola. Nikdo neví začátku sezóny, kde opravdu stojí, že počasí není skutečně předvídat až krátce před startem. To znamená, že budete muset podívat na shromáždění ledna jako jednorázovou akci, aniž by při pohledu na zbývající část šampionátu. Pro mě je všechno v tomto roce je stále otevřený. Další ERC sezonu jako loni ještě není stanovena. Zdánlivě, budu se nyní v rally a znovu doufat silnými soupeři. "

 
John Keferböck (Škoda Fabia R5): „Nový rok, nový štěstí. Těším se na velmi rally ledna a doufat hodně sněhu. Máme super pěkné auto, které jsme představili dnes, a já jsem se rozhodl, že mě uložit do letošního šampionátu menším tlakem. Já jen na mně záleží, a pokusit nějaké myšlenky o můj soupeř kůže. Věřím, že mám o to dřív moc mě trápil. "

Günther Knobloch (Škoda Fabia R5): „Byl jsem po shromáždění ledna po mnoho let s nadšením, protože to vlastně něco jako královna shromáždění. A protože jste nakonec stoupnout na tuto výzvu, musím jet to poprvé v tomto roce. I když jsem slyšel, že nově příchozí buď vůbec, nebo jen přijít nějak do cíle rally v lednu. Ale těším se na tento úkol enormně a dovolte mi, abych vás překvapit. "

Gerhard Aigner (Škoda Fabia R5): „Mám dlouhý odpočinek za sebou. Ale radost z lednové rally je obrovský. Loňský rok byl jsem tu třetí, dva roky před druhou. To jsou výsledky, které bych rád využil této doby také milující. Vzhledem k nedostatku závodní praxe, úkol, ale obtížné. Je "

Ernst Haneder (Ford Fiesta R5): „Potřebuju jen trochu zvyknout na svých autech. Proto jsem dal žádnou velkou cíl. Jsem rád, když se dostanu do cíle, a při každém kurzu, který je pak dále vpřed, potěšení je větší. "


 
Chcete se podílet na poli R5 pilotů a hornorakouskou trio Gerald Rigler (Ford Fiesta R5), Markus Kozoroh (Hyundai i20 R5) a Philipp gyroskop (Škoda Fabia R5). Sedící v automobilech nejsilnější útočník ze zahraničí pochází z Itálie. Nazývají se Marco Colombi (Škoda Fabia R5) a Bernd Zanon (Škoda Fabia R 5).

Možnost ovladače non-R5 jsou jistě ne. Takže dolnorakouské má Martin Kalteis (Mitsubishi Lancer Evo IX) již prokázala mnohokrát, že dokáže otřást pole důkladně. Mladý hornorakouského Michael Lengauer (Subaru WRX) šel loni na čtvrté místo úžasně. Roland Gündeseder (Mitsubishi Evo IX), Robert Zitta (Subaru Impreza WRX) jsou stejně jako piloti s první desítce charakteru jako samozřejmě německý veterán Hermann Gassner (Mitsubishi Evo X).


Skup -N:
Zajímavá je otázka, jak se piloti do třídy 8 porazí, kteří jsou otevřené N hovorů a teprve loni rakouské Motorsport federace (AMF) byla zavedena.
Také zde existují dobře známá jména jako Christoph Zellhofer (Suzuki Swift ZMX), Severin Katzensteiner (Dytko Ford Fiesta), Rudolf Fischerlehner (Mitsubishi Evo IX), Martin Ross Gatterer (Mitsubishi Evo VI) Mario traxl (Mitsubishi Evo VII), Martin Desl ( Mitsubishi Evo 9), Alexander Aigner (Mazda 323 GT-R Proto), Tobias Kiesenhofer (Mitsubishi Evo IX) neboManuel worm (Mitsubishi Evo VI).


https://www.jaennerrallye.at/

PR

Fotky

Další články

Komentáře