Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pondělí, 11. listopadu 2019 (22:08) Karel Lacina

V Buenos Aires se jel jeden z nejvýznamnějších závodů cestovních vozů v Argentině.

Autodrom Oscara a Juana Galveze v Buenos Aires byl dějištěm jednoho z nejvýznamnějších závodů cestovních vozů v Argentině, 200 kilometrového klání Super TC2000, tentokrát s dvoučlennými posádkami. Letošní ročník tohoto šampionátu se vydařil Renaultu, který sbírá vavřín za vavřínem a tři vozy této značky na čele startovního roštu dávaly jasně najevo kdo je zde největším favoritem.


Jejich plány sice trochu narušil hned start, kdy Facundo Ardusso nedokázal svůj speciál uvést do pohybu a propadl se až nachvost celého pole, ale jeho kolegové Leonel Pernia a Matias Milla vedli celé pole v závěsu se držel další z favoritů Agustin Canapino s Chevroletem. Za vedoucí trojicí se tvrdě bojovalo plech na plech a několik kontaktů už zavánělo velkým průšvihem. 


Zatímco ostatní se prali do boje o přední pozice už se dostal Ardusso a drápy začal vystrkovat i Matias Rossi v barvách Toyoty. Po 25 okruhu začala celá špička zajíždět do boxů k dotankování a kvýměnám jezdců a čelo pro Renault zatím jistil Milla, jenž však záhy zamířil k mechanikům také. 


Poté co se celé pole po střídání opět srovnalo, vykrystalizovalo na čele pořadí Fineschi, který převzal volant od Pernii, druhý jel kolega Canapina Girolami a třetí Vivian s druhým Renaultem. 


36 kolo však znamenalo stopku pro Chevrolet u kterého nevydržel zatížení motor a dvojice Renaultu měla cestu k triumfu otevřenou a mohlo to být ještě lepší, třetí vůz vedený de Leonem, ale nevydržel tlak dvojice Toyot a nejdříve před něho šel Urrutia a poté i Santero.


1 Leonel Pernia Renault Fluence 57 00:57:00.0 00.000
2 Matías Milla Renault Fluence 57 00:57:00.0 11.787
3 Matias Rossi Toyota Corolla 57 00:57:00.0 25.345
4 Julián Santero Toyota Corolla 57 00:57:00.0 26.125
5 Facundo Ardusso Renault Fluence 57 00:57:00.0 27.030
6 Marcelo Ciarrocchi Citroen C4 Lounge 57 00:57:00.0 35.889
7 Bernardo Llaver Chevrolet Cruze 57 00:57:00.0 36.347
8 Matias Munoz Marchesi Fiat Tipo 57 00:57:00.0 38.563
9 Tomás Gagliardi Genné Chevrolet Cruze 57 00:57:00.0 53.774
10 Mariano Altuna Toyota Corolla 57 00:57:00.0 55.592
11 Ricardo Risatti Honda Civic 57 00:57:00.0 01:11:00.712
12 Facundo Chapur Citroen C4 Lounge 57 00:57:00.0 01:11:00.888
13 Juan Ángel Rosso Honda Civic 57 00:57:00.0 01:15:00.068
14 Facundo Conta Renault Fluence 57 00:57:00.0 01:15:00.884
15 Mariano Werner Fiat Tipo 57 00:57:00.0 01:22:00.462
16 Fabian Yannantuoni Fiat Tipo 56 00:56:00.0 01.000
17 Bruno Armellini Chevrolet Cruze 56 00:56:00.0 01.000
18 Agustin Canapino Chevrolet Cruze 36 00:36:00.0 21.000
19 José Manuel Urcera Honda Civic 1 1:00.0 56.000

Šampionát TC2000 slaví 40 let své existence a v rámci víkendového závodu v Buenos Aires byla představena nová specifikace Super TC2000 na příští sezonu.

Hlavní změny se týkají karoserie a vzhledu, kdy největší důraz kladli konstruktéři na zvýšení aerodynamického přítlaku, vedoucí ke zrychlení o tři sekundy oproti současným vozům. 


Dojde také ke snížení karoserie nad vozovkou o 10mm a zvětší se rozteče kol.

Spodní část podvozku bude tvořit sendvičová deska ze dřeva a kevlaru, zadní křídlo, difuzory a přední spoiler zůstane zachovaný v současné podobě.
 

Fotky

Další články

Komentáře