Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Středa, 17. července 2019 (12:18) Pavel Jelínek

SUV C5 Aircross hlásí již více než 50 000 prodaných kusů.

NOVÉ SUV CITROËN C5 AIRCROSS: JIŽ 50 000 PRODANÝCH KUSŮ!

Šest měsíců po svém uvedení na trh registruje nové SUV Citroën C5 Aircross již více než 50 000 prodaných kusů. Tímto výkonem se řadí na třetí místo mezi nejprodávanějšími osobními vozy značky. Výsledek: SUV představují v prvním pololetí téměř čtvrtinu prodejů Citroënu ve světě (SUV C3 Aircross + SUV C5 Aircross).

V Evropě nové SUV Citroën C5 Aircross významně přispívá k obchodní dynamice Citroënu, který v prvním pololetí dosáhl nejrychlejší růst z 12 nejvýznamnějších značek.

Nové SUV Citroën C5 Aircross registruje od svého uvedení na trh v lednu tohoto roku již 50 000 prodaných vozů. Díky tomuto výsledku je v prvním pololetém třetím nejprodávanějším osobním vozem značky (po C3 a SUV C3 Aircross). Od počátku roku představovaly SUV Citroën (SUV C3 Aircross + SUV C5 Aircross) téměř jednu čtvrtinu prodaných vozů značky po celém světě.

Ve Francii, kde se nové SUV Citroën C5 Aircross vyrábí (Rennes), je v první polovině roku druhým nejprodávanějším SUV segmentu C.


Tento komerční úspěch tak do značné míry přispívá k dynamice Citroënu, která zaznamenává od počátku roku nejvýraznější růst mezi 12 nejprodávanějšími automobilovými značkami v Evropě (30 zemí).

Nové SUV Citroën C5 Aircross svým jedinečným designem, komfortem, příkladnou modularitou, ale i 20 podpůrnými technologiemi řízení potvrzuje svou atraktivitu, jak je vidět i z výběru zákazníků, kdy je polovina objednávek v nejvyšší verzi výbavy (Shine).

 

 

 

 

Značka Citroën

Citroën je globální automobilová značka, která se od roku 1919 prosazuje jako populární značka v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl. Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je modelová řada spojující jedinečný design a příkladný komfort. Od ostatních nespecializovaných výrobců se odlišuje nabídkou osobitých služeb poskytovaných zákazníkům („Citroën Advisor“, „La Maison Citroën“ atd.). V roce 2018 značka prodala ve více než 80 zemích světa celkem 1,05 milionu vozů.

 

 

PR

 

Další články

Komentáře