Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pondělí, 26. října 2015 (14:47) Pavel Jelínek

Superbike Saroléa s elektrickým pohonem může nyní i na silnici

Praha, 26. října 2015

Superbike Saroléa s elektrickým pohonem může nyní i na silnici

Superbike Saroléa Manx 7 s konstrukcí z uhlíkových kompozitů, který disponuje pohonem s nulovými emisemi a sportovními radiálními pneumatikami Bridgestone Battlax RS 10, byl v září 2015 homologován na ostrově Man pro jízdu na veřejných komunikacích.

Společnost Saroléa překonala na cestě k trvale udržitelné jízdě v jedné stopě rozhodující milník. Její motocykl Saroléa s elektrickým pohonem je nyní oficiálně homologován pro provoz na veřejných komunikacích!

Saroléa na základě toho plánuje vývoj a výrobu vysokovýkonného silničního motocyklu s elektrickým pohonem v limitovaných edicích na ostrově Man – tím se výrazně přiblížila éra elektricky poháněných motocyklů, které odpovídají principu trvalé udržitelnosti.

Ze závodních okruhů na silnice

Silniční motocykl Saroléa Manx 7 je přímo odvozen od závodního motocyklu Saroléa SP7, který se zúčastnil závodů Isle of Man TT Zero v letech 2014 a 2015. Závodnímu motocyklu Saroléa, vybavenému hladkými závodními pneumatikami Bridgestone Battlax VO2, letos uniklo jen o vlas umístění na stupních vítězů poté, co absolvoval legendární 60kilometrový okruh TT průměrnou rychlostí více než 170 km/h.

Cesta k trvale udržitelné jízdě v jedné stopě

Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, navázal v roce 2014 technické partnerství se společností Saroléa, jíž poskytuje technickou podporu a know-how v oblasti pneumatik při realizaci ambiciózních cílů značky Saroléa na závodních okruzích i silnicích.

Toto partnerství je součástí úsilí společnosti Bridgestone o vytvoření budoucnosti s trvale udržitelnou mobilitou. Základem je dlouhodobá ekologická vize společnosti Bridgestone, která je zaměřena na ochranu životního prostředí, šetrné využívání přírodních zdrojů a snižování emisí CO2.

Jake Rønsholt, výkonný ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Toto partnerství dává společnosti Bridgestone jedinečnou příležitost propojit naše zkušenosti z MotoGPTM s naší vizí trvale udržitelné mobility. Superbike Saroléa razí cestu budoucnosti elektricky poháněných motocyklů na závodních okruzích i veřejných silnicích.“

 

 

Bridgestone Europe

 

Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

PR

Fotky

Další články