Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 2. července 2019 (18:24) Pavel Jelínek

Studie z rodiny ID.oceněna publikem na zámku Chantilly .

Ocenění pro ID. BUGGY1 na prestižní soutěži elegance

Studie na základě techniky rodiny ID. získala ocenění publika na soutěži elegance v areálu francouzského zámku Chantilly

Moderní interpretace plážových buggy z 60. a 70. let bez prvků retro přesvědčila fanoušky automobilů

Praha, 2. července 2019 – Studie ID. BUGGY zažila na akci „Chantilly Arts & Elegance, Richard Mille“ své první velké veřejné vystoupení po světové premiéře na autosalonu v Ženevě. Elektrická buggy se předvedla na pomyslném mole společně s módními kreacemi belgické návrhářky Ann Demeulemeester a v soutěži elegance obdržela ocenění publika. Šéfdesignér značky Volkswagen, Klaus Bischoff, který při přehlídce seděl za volantem, neskrýval nadšení: „Je to senzační vyznamenání pro náš designérský tým, když mezinárodní fanoušci automobilů zvolili na tak prestižní akci ID. BUGGY miláčkem publika. Naše vize elektromobility byla lidmi přijata i na emocionální úrovni.“

ID. BUGGY na soutěži elegance v Chantilly

Studie vyvolala mezi fanoušky automobilů nadšení

Studie ID. BUGGY přesvědčila puristickým designem, který je nadčasový a zároveň nezaměnitelný, již při své světové premiéře. Srdce publika si nyní získala i na jedné z nejprestižnějších soutěží krásy na světě.

„Chantilly Arts & Elegance, Richard Mille“ patří společně s designérskými soutěžemi v areálu italské vily Villa d’Este a v kalifornském Pebble Beach mezi nejdůležitější akce svého druhu v automobilovém odvětví. Renesanční zámek v malém městě 50 kilometrů severně od Paříže je světoznámý a soutěži elegance propůjčuje jedinečnou atmosféru.

Jedinečný je také koncept akce. Světoznámí módní návrháři připravují exkluzivní módní kreace, které ladí s příslušnými automobily. Jejich díla jsou pak během přehlídky představována na pomyslném mole modelkami a modely za doprovodu automobilu.

„Chantilly je naprosto vrcholnou událostí, na níž jsou nejvzácnější automobily prezentovány zainteresovanému a zkušenému publiku. Krásnější prostředí pro budoucí design naší značky si nedokážu představit,“ vysvětloval šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff.

ID. BUGGY ukazuje, že i elektrická mobilita může poskytovat potěšení. Jedinečné zážitky z jízdy vyjadřuje čistý designérský styl. Nezničitelný interiér se vyznačuje minimalistickou koncepcí. Designéři přitom záměrně upustili od pevné střechy a dveří. ID. BUGGY tak navazuje na koncept kultovních kalifornských plážových buggy z 60. let a je moderní interpretací ikony.

Základem studie ID. BUGGY je modulární platforma pro elektricky poháněné automobily (MEB). Volkswagen tímto konceptem zřetelně ukazuje, jak široké spektrum mobility s nulovými emisemi lze prostřednictvím MEB realizovat.

1) Studie

 

 

 

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2018 vyrobil Volkswagen 6,24 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

 

 

PR

Fotky

Další články

Komentáře