Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Středa, 27. února 2019 (21:20) Pavel Jelínek

Skupina PSA vykazuje dobré výsledky.

Skupina PSA v druhé fázi 2019–2021 svého strategického plánu Push to Pass posílí jeho dynamiku

  • Skupina PSA nyní vykazuje dobré a dlouhodobě udržitelné výsledky, a to díky dosažení efektivity, která je na úrovni srovnatelné s nejlepšími světovými automobilkami. Přispěla k tomu rovněž schopnost skupiny využít příležitosti, jakou byla akvizice značky Opel;

  • Neustálým vytvářením hodnoty se podporují investice určené k přípravě podniku na nadcházející výzvy automobilového odvětví, jako je přechod na nové zdroje energií;

  • Kontinuální proces zdokonalování kvality výrobků a služeb posiluje spokojenost našich zákazníků, a to i v dalších oblastech aktivit, jako jsou ojetá vozidla, náhradní díly nebo nové možnosti mobility;

  • Skupina PSA pokračuje v návaznosti na úspěch první etapy plánu Push to Pass ve svém plánu, přičemž se opírá o klíčovou hodnotu, tj. o vysokou reakceschopnost.

Strategický plán „Push to Pass“ je prvním krokem k uskutečnění vize skupiny PSA stát se „špičkovou světovou automobilkou z hlediska účinnosti a dodavatelem těch nejlepších služeb mobility". Opírá se o samou podstatu skupiny, jíž je zachování svobody pohybu díky nabídce udržitelné a cenově dostupné mobility. Skupina se proto bude zabývat hlavními výzvami, jimž čelí automobilový průmysl a jež se odrážejí v 7 významných trendech1, a urychlí realizaci transformačních projektů, zejména digitálních, které přinesou růst a efektivitu.

Cílem skupiny je zvýšit do roku 2021 svůj prodej mimo Evropu o 50 % a prosadit své značky na nových územích: Peugeot v Severní Americe, Citroën v Indii a Opel v Rusku, a současně posílit mezinárodní působnost DS.

Růst značek, na který má mít podle očekávání dopad nárůst trhu užitkových vozů, bude vycházet ze strategie Core Model Strategy. Podle ní by se do roku 2021 mělo dostat na trh 116 novinek, včetně nových koncepčních vozů. Má se tak snížit průměrné stáří modelové řady na 3,5 let, o což se bude opírat strategie tvorby cen (pricing power) u jednotlivých značek.

Hlavním cílem Core Technology Strategy  budou i nadále reakce na výzvy spojené s přechodem na nové zdroje energií, včetně strategického řízení CO2 a zrychlení elektrifikace modelových řad. V rámci strategie zavádění elektromotorů by mělo být do roku 2021 celkem 50 % a do roku 2025 dokonce 100 % nabídky ve verzi s elektrickým motorem (hybridní + elektrické vozy). Dalším cílem je zahájení používání prvních vodíkových vozidel v reálných podmínkách ve vozových parcích zákazníků B2B. Skupina byla jedním z prvních výrobců, který zahájil testování autonomních vozidel v reálném provozu. Vývoj pokročilých asistenčních systémů (ADAS = Advanced driver-assistance systems) bude i nadále zohledňovat poměr pořizovací ceny / užitné hodnoty tak, aby to bylo cenově přijatelné pro zákazníky.

Core Mobility Strategy druhé části plánu Push to Pass počítá s tím, že bude značka mobility Free2Move rozvinuta na mezinárodní úroveň. Budou rozšířeny nabídky poprodejního servisu, především díky spojené aktivitě více značek IAM. Objem obchodu s ojetými vozy a transakcí s tím spojených mimo Evropu by se měl zvýšit o třetinu. Rozhodujícím nástrojem obchodní výkonnosti se v souvislosti s elektrizací trhu stanou finanční služby.

 Carlos Tavares, předseda představenstva skupiny PSA při představení plánu prohlásil: „Budeme pokračovat v našem darwinovském vývoji a přistupovat ke každé výzvě jako k příležitosti odlišit se od konkurence. Naše výkony a spokojenost zákazníků budou výsledkem dlouhodobého úsilí, profesionality a obratnosti našich týmů v kombinaci s naší snahou o tu nejlepší provozní úroveň. Tato nová etapa plánu se i nadále soustředí na snížení nákladů a neutuchající úsilí o co nejlepší efektivitu.“

 

Skupina PSA

Skupina PSA má jedinečné zkušenosti v oblasti automobilového průmyslu a poskytuje inovativní mobilní řešení, která dokážou splnit očekávání všech zákazníků. Skupinu PSA tvoří pět automobilových značek – Peugeot, Citroën, DS, Opel a Vauxhall – a díky značce Free2Move přináší různorodou nabídku služeb konektivity a mobility. Její strategický plán „Push to Pass“ představuje první krok k vizi „Být předním výrobcem automobilů a preferovaným poskytovatelem služeb mobility pro celoživotní vztah se zákazníkem“. Je jedním z průkopníků vozů se samočinným řízením a vysokou úrovní konektivity. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).

1 Rozdílnost trhů / Sdílení vozů / Energie a životní prostředí / Konektivita / Autonomie / Digitální transformace / Vývoj chování zákazníků


PR

Další články

Komentáře