Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 12. září 2019 (13:44) Pavel Jelínek

Šéf Opelu seznámil kancléřku s elektromobilní strategií.

Kancléřka Angela Merkelová navštívila stánek Opelu na autosalonu IAA

  • Šéf Opelu Michael Lohscheller seznámil kancléřku s elektromobilní strategií Opelu

  • Pět premiér na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem

Právě dnes německá kancléřka Angela Merkelová oficiálně zahájila 60. Mezinárodní autosalon IAA ve Frankfurtu nad Mohanem a při té příležitosti zavítala do expozice německé automobilky Opel. Generální ředitel Opelu Michael Lohscheller ji seznámil především se elektromobilní strategií tradiční německé značky.

Z pěti novinek, které Opel uvádí na autosalonu IAA, jsou tři elektrické: Zcela nová Corsa-e, plug-in hybrid Grandland X a rallyový speciál Corsa-e Rally. Opel se již dříve zavázal, že v horizontu roku 2024 bude ve všech modelových řadách nabízet i elektrickou verzi.

 

Během 120 let výroby automobilů Opel vždy skvěle kombinoval precizní německou konstrukční školu s atraktivním designem a přinášel i ty nejmodernější technologie běžným zákazníkům za dostupné ceny. To stoprocentně platí i dnes, když začínáme epochu elektromobily,“ říká Michael Lohscheller.

 

Opel

Opel je jedním z největších evropských automobilových výrobců. Značku založil Adam Opel v německém Rüsselsheimu v roce 1862 a už v roce 1899 začala společnost vyrábět automobily.

Od srpna 2017 je Opel součástí koncernu Groupe PSA. Spolu s britskou sesterskou značkou Vauxhall je Opel zastoupený na trzích více než 60 zemí světa a v roce 2018 prodal přes milion automobilů. Opel momentálně implementuje svoji strategii elektrifikace pro zabezpečení svého trvalého úspěchu a v zájmu naplnění požadavků zákazníků na mobilitu budoucnosti.

Do roku 2024 bude každá evropská modelová řada značky Opel zahrnovat elektrickou verzi. Tato strategie je součástí strategického plánu PACE!, který má Opel přetvořit na trvale ziskovou, globální a elektrifikovanou značku.

 

 

 

 

 

PR

 

Další články

Komentáře