Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 13. března 2018 (14:09) Pavel Jelínek

Rallye Praha Revival se jede za měsíc!

Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže

Rallye Praha Revival, „Memoriál Dalibora Janka“

Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK

Program podniku

 

Pátek 13.4.2018 11,00 – 14,30 hod Shakedown

12,30 – 15,30 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín

14,00 hod Rozprava - ve stejném místě, jako bývá

ceremoniál

15,10 hod Start I. Etapy učiliště- od st.č. ...k č.1, pak ...,

15,18 hod SS 01 Hipodrom

18,15 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu

21,04 hod Cíl Hradec Králové, Masarykovo náměstí

 

Sobota 14.4.2018 08,45 hod Černigov hotel Start do II.Etapy

12,06 hod SS 07 Autocross oběd

18,20 hod Cíl Černigov hotel

 

Neděle 15.4.2018 09,30 hod Černigov hotel Start do III. Etapy

13,50 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd

17,00 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU

 

POZOR! Časy se mohou ještě mírně upravit + - minuta

 

Organizační výbor, činovníci

 

Tiskový mluvčí, organizační tajemník Kotek Petr 608 960 111

 

1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard

Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav

Hlavní technický komisař Pažout Mirek

Technický komisař - Švábek oldřich

Vedoucí SS úseků - Ejem Jan,

- Malík Jaroslav

- Flosman Petr

- Švábek Oldřich

 

Styk se soutěžícími - Holická Bára

Administrativa, výsledky - Klíma Tomáš

Tiskové středisko – UAMK, Promotým Praha

Trať, itinerář – Eduard Patera

Oficiální vývěska soutěže

 

1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na

oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. u recepce

hotelu Černigov.

2. Oficiální stránky www.edda.cz

 

Všeobecná ustanovení

 

1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK

2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže

3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!

4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.

5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace tohoto podniku

z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.

Trať

 

44% Silnice I,II třídy, 54% místní komunikace, 2% rozbité úseky, šotolina.

Itinerář bude předán při startu v Radotíně, je slepý.

 

1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.

 

 

 

2. Délka tratě - I. Etapa 143 km

- II. Etapa 356 km

- III. Etapa 175 km

Celkem 674 km

 

3. Na trati je šestnáct tzv. Show sections SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo

časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do

SS je pět minut po ČK! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení

kužele na trati je penalizace 10PP. Vůz musí v prostoru od dopravní značky STOP po

kužel /1,5m/ zastavit vozidlo. Přejetí prostoru, neúplné zastavení 10PP. Ignorace

100PP.

Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet PP, jako

poslední aktivní účastník ve třídě.

SS 01 50% asfalt, 50% zámková dlažba s trávou

SS 02,15 100% asfalt.

SS 03, 14 100% šotolina

SS 04, 08, 12 85% asfalt, 15% šotolina

SS 05, 09 100% asfalt

SS 06, 10 100% asfalt

SS 07, 11 100% šotolina

SS 13 100% asfalt

 

Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!

 

4. PC Průjezdní kontrola – přes GPS, neprojetí PC = 100PP

5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost.

- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec 10 km/h

- nad toleraci - každý km = 10 trestných bodů, a to od dopravního limitu!

Příklad – 61km/h v obci = 110PP

Při rychlosti více, jak 80 km/h v obci okamžité vyloučení!

6. TC Časová kontrola – vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.

- Bude označena jako A a B např. TC 4A, TC 4B

- Prostor TC je 1m před a 1m za cedulí ČK

- Předčasný příjezd do TC 100 trestných bodů

- Pozdní příjezd do TC 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů

Vozy s obsahem menším než 1000ccm mají toleranci – přejezd do 25km +1min

přejezd nad 25km +2min

Penalizace 100PP platí i při nedodržení minimálního času mezi TC A a TC B! Tento

čas je uveden na jízdním výkazu! Toto je NOVINKA

 

7. TRC Kontrola doržování dopravních předpisů -

Nezastavení na dopravní značce STOP 100PP

Přejetí plné čáry na silnici I.třídy více, než polovinou vozu 100PP

Předjetí stojící kolony 300PP

Projetí křižovatky, žel.přejezdu na červenou 500PP

Přijaté vozy

1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985, novější do ledna 1990 s penalizací 250PP. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!

2. Třídy 1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm 9. = s penalizací, do 1600ccm

2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm 10.= s penalizací, nad 1600ccm

3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm

4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm

3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy. Technická přejímka je před administrativní.

4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/

Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.

Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130l 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR.

Trestné body TB = PP penalty points

Přihlášky

1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!

Vklad

1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 900 Kč.

Odpovědnost a pojištění

1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá

veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.

Na SS úsecích neplatí povinné ručení a řidič platí veškeré způsobené škody! Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.

Administrativní přejímka

1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném

dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení. Bude vybírána vratná kauce 1000,- na jednotku GPS.

Technická přejímka

1. V areálu učiliště. Namátková kontrola během celé akce. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku!

Klasifikace,výsledky,

1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS, TC, PC, RC , TRC a penalizací.

 

2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.

3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.

4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!

 

Jaroslav Malík Eduard Patera

Sportovní komisař ředitel soutěže

PR

Fotky

Další články

Komentáře