Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 25. června 2019 (09:44) Pavel Jelínek

Počet hlášených problémů vozů Kia se meziročně snížil.

Kvalita značky Kia již pět let dominuje ve studii J.D.Power

• V průzkumu napříč všemi mainstreamovými značkami na americkém trhu nahlásili vlastníci vozů Kia v prvních 90 dnech od pořízení vozidla nejméně problémů s kvalitou
• Počet hlášených problémů vozů Kia se meziročně snížil o dva procentní body, čímž si automobilka zajistila nejlepší hodnocení ze všech neprémiových značek, resp. druhé místo napříč všemi značkami, prémiovými i mainstreamovými

• Do desítky nejlepších se zařadily hned čtyři modely Kia, nejvíce ze všech značek
• Příslušným segmentům kraloval malý vůz Rio, kompaktní Forte, SUV Sportage a Sedona

Kia byla již pátým rokem po sobě v americké studii organizace J.D. POWER zaměřené na kvalitu nově pořízených vozů (IQS) označena za nejlepší mainstreamovou automobilovou značku roku 2019: vlastníci v průměru hlásili 70 problémů na každých 100 vozidel, což znamená meziroční zlepšení o 2 procentní body. K dalšímu úspěchu značky Kia ve studii IQS přispěla skutečnost, že hned čtyři modely Kia – Rio, Forte, Sportage a Soul – se dostaly do desítky nejlepších v celém odvětví, což je nejvíce ze všech značek. Kia kromě toho dosáhla nejlepších výsledků v několika segmentech, konkrétně s modelem Rio (malé vozy), Forte (kompakty), Sportage (malá SUV) a Sedona (MPV).

„Vyšplhat se třeba jen jedinkrát na nejvyšší příčku žebříčku americké studie kvality nově pořízených vozů organizace J.D. Power v hodnocení všech mainstreamových značek je ohromnou poctou, ale získat toto vedoucí postavení pět let po sobě je již nesporným dokladem zasazení značky Kia o kvalitu vozů a spokojenost zákazníků,“ uvedl Michael Cole, COO a výkonný viceprezident společnosti Kia Motors America.

„Čtyři vítězové příslušných segmentů – a tři další modely, které se v příslušných segmentech zařadily mezi trojici nejlepších – je evidentní, že filozofie značky Kia ‚Dej do toho vše‘ přinesla modelovou nabídku světové třídy.“

 

V každoroční studii byly vyhodnoceny odpovědi 76 256 respondentů, kteří popisovali 257 modelů vozidel napříč 26 automobilovými segmenty. Hodnotitelé se vyjadřovali k jízdním vlastnostem, motorům a převodovkám, kdy uváděli případné problémy s kvalitou nově zakoupených automobilů.

PR

Zdroj.

Další články

Komentáře