Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 10. října 2019 (19:52) Pavel Jelínek

Nový Golf usedá do startovních bloků.Odhalení bude 24. října.

Nový Golf usedá do startovních bloků

První skici naznačují design osmé generace bestselleru

Světová premiéra se uskuteční 24. října ve Wolfsburgu

Praha – Může-li být nějaký automobil považován za bestseller, pak je to Golf. V průběhu generací nepřetržitě zdokonalovaný model se stal legendou na celém světě. Za dva týdny, 24. října, představí značka Volkswagen ve světové premiéře ve Wolfsburgu osmou generaci, která bude ještě digitálnější a síťově propojenější než dosud, s mnoha inovacemi a výrazným designem.

 

Nový Golf bude představen 24. října 2019 ve Wolfsburgu.

Silné stránky, díky nimž se Golf stal globálním bestsellerem, byly v novém modelu posunuty na ještě vyšší úroveň. Kromě nových hospodárných motorů zvýší agilitu zdokonalená konstrukce podvozku. Nový Golf navíc přináší nové impulzy v oblastech digitalizovaného a síťově propojeného interiéru, asistované jízdy a internetových funkcí a služeb.

Vnější design je ještě dynamičtější než dosud. Nový model je přesto z každé perspektivy jednoznačně rozpoznatelný jako Golf. V interiéru je vzhled nového kompaktního modelu charakterizován svěžími barvami a tkaninami ve spojení s novou digitální přístrojovou deskou. Nejnovější generace modelu Golf bude uvedena na trh v prosinci.

 

1) Vozidlo se zatím neprodává.

 

 

Informace o značce Volkswagen:

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2018 vyrobil Volkswagen 6,24 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci.

Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

 

PR

Fotky

Další články

Komentáře