Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 8. října 2019 (19:32) Pavel Jelínek

Novinka pro výletníky : vstupenky na atrakce a zážitkové kurzy přímo na portálu s letenkami.

Zákazníci letenek od STUDENT AGENCY si nově naplánují pobyt na míru – vstupenky na atrakce a zážitkové kurzy zakoupí přímo na letenkovém portálu. Jako jedni z prvních v ČR.

Odpočinek na plážích a koupání v moři už Čechům nestačí. Na svých cestách chtějí víc – navštívit neobvyklá místa, a především zažít nevšední zážitky. Zákazníci STUDENT AGENCY mají nově jako jedni z prvních na českém trhu možnost si při zakoupení letenek do vybrané destinace sami vybrat zajímavé aktivity a zážitky a naplánovat celý program svého pobytu.

Přímo na letenkovém portále si od začátku září mohou zakoupit vstupenky na různé atrakce, místo na zážitkových kurzech nebo prohlídky těch nejvyhledávanějších míst v destinaci, do které míří. To vše bez čekání, online a často levněji než přímo ve vybrané destinaci.

 

Většina zákazníků, především těch mladších, v dnešní době preferuje možnost vlastního itineráře při pobytu v zahraničí, „Prodej zážitků patří mezi aktuální hlavní trendy cestovního ruchu. Pobyty naplánované organizátory neumožňují příliš možností, jak přizpůsobit cestu individuálním požadavkům.

Většina zákazníků, kteří si kupují letenky do nějaké destinace samostatně, má v dnešní době zcela jasnou představu o tom, co chce během svého pobytu stihnou, vidět i zažít. A to jim nyní umožňujeme. Pokud představu nemají, mohou se v nabídce na našem portále inspirovat,“ zmiňuje současné trendy Věra Janičinová, obchodní ředitelka letenek od STUDENT AGENCY. Tuto možnost nabízí společnost svým zákazníkům jako jedna z prvních na českém trhu. Díky spolupráci STUDENT AGENCY s českým startupem Bonferi.

Ne vždy ale takovému plánování „na vlastní pěst“ vychází vstříc místní podmínky. Ať už jsou to vyšší ceny atrakcí pro jednotlivce nebo dlouhé fronty na prohlídku těch nejzajímavějších míst. A právě v plánování zákazníkům STUDENT AGENCY pomůžou Bonferi.

„Díky novým technologiím je dnes možné nechat si zákazníka v reálném čase na internetu vybrat každou jednu položku v itineráři jeho pobytu tak, aby mu zcela zapadala do jeho programu. A to nyní přinášíme našim zákazníkům jako jedni z prvních na trhu,” prozradila Janičinová, která má v oblasti prodeje letenek dvacetiletou praxi.

Při zakoupení letenky na portále STUDENT AGENCY, teď mají klienti nově možnost vybrat si z nabídky Bonferi právě takové zážitky, které promění jejich pobyt v cílové destinaci v nezapomenutelný. V Itálii se naučí vařit pravé gelato, na řeckém ostrově Kréta je místní zasvětí do tajů přípravy vína.

„Velkou výhodou je také možnost zakoupit si vstupenky na vybrané atrakce, díky nim je možné vyhnout se frontám i ušetřit. Součástí nabídky jsou také komentované prohlídky oblíbených vybraných velkoměst a populárních turistických míst,“ představuje Janičinová novinku na portále letenek od STUDENT AGENCY. Vše online z pohodlí domova, bez fronty, a většinou levněji než přímo v destinaci.

Omezený testovací provoz zážitkové platformy probíhal přes prázdniny, od září STUDENT AGENCY spustilo prodej zážitků přes Bonferi naplno. Ty nejlevnější, mezi které patří třeba plavby lodí nebo vstupenky na různé atrakce, zakoupí zákazníci už za pár set korun. Mezi nejdražší v řádech tisíců korun, patří různé soukromé kurzy, ať už třeba tance či vaření, nebo i let vrtulníkem.

Zájem o online nákup zážitků v destinacích dokazují i výše investic, které získaly firmy podobné Bonferi po celém světě. „Cestovní agentury už dnes mladší internetovou generaci na svou omezenou nabídku nelákají. Důkazem je růst našeho segmentu nejen co do výše obratu, ale také investic, které za posledních několik let dosáhly stovek milionů dolarů,” uvedl Filip Korecký, zakladatel Bonferi, které v současné době prodává několik tisíce zážitků měsíčně.

 

Už při testování služby společnost STUDENT AGENCY zaznamenala nárůst zájmu o zprostředkování zážitků v různých destinací v Thajsku a metropoli Spojených arabských emirátů Dubaji.

„Thajsko i Dubaj patří dlouhodobě mezi oblíbené destinace Čechů. Například do Dubaje vycestovalo letos zatím meziročně o 30 % našich zákazníků,” doplnila Janičinová. Díky spolupráci s Bonferi si teď mohou lidé přímo na stránkách STUDENT AGENCY zakoupit například vstupenky na nejvyšší mrakodrap světa Burdž Chalífa.


 

PR

Další články

Komentáře