Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Neděle, 15. září 2019 (09:10) Pavel Jelínek

Nekonečná série nepředvídatelných defektů bohužel přibrzdila české vozy v Turecku.

Sobota

Sobota začala skvěle zejména pro Jana Kopeckého s Pavlem Dreslerem, kterým komisaři o 20 sekund vylepšili čas ze třetí rychlostní zkoušky. Museli totiž jet v oblaku prachu přímo za vozem, který se na trati zdržel kvůli defektu. Během sobotního dopoledne pak jeli velmi precizně, aby se vyhnuli chybám a minimalizovali riziko dalších defektů.

Před poledním servisem tak Kopecký zůstal v čele kategorie WRC 2 Pro, o více než minutu před Gusem Greensmithem. V celé třídě RC2 mu prozatím patří druhé místo, od prvního Kajetana Kajetanowicze taktéž s vozem ŠKODA FABIA R5 ho dělí 20,6 sekundy.

Do soutěže se zároveň vrátili Kalle Rovanperä a Jonne Halttunen s opraveným vozem a novou zásobou rezervních pneumatik. Během prvních tří rychlostních zkoušek se znatelně lepším povrchem však naštěstí nepotřebovali ani jednu a Kalle navíc dvě z nich vyhrál a jednou byl třetí.

Nekonečná série nepředvídatelných defektů bohužel měla ve druhých průjezdech sobotních „erzet“ své pokračování. Aniž by věděl kde a jak, v jedenácté rychlostní zkoušce Yesilbelde Jan Kopecký prorazil pneumatiku a nabral dvouminutovou ztrátu. Znatelně proto zrychlil a hned následující zkoušku dokázal vyhrát. Další pomalu ucházející pneumatika však znamenala, že musel znovu ubrat tempo.

Kalle Rovanperä mezitím pokračoval ve skvělé jízdě a ze tří rychlostních zkoušek byl jednou nejrychlejší a dvakrát druhý.

Ve výsledku sobota znamenala, že si Kopecký a Greensmith prohodili pozice. V kategorii WRC 2 Pro se britský jezdec dostal do vedení, o minutu a sedm desetin sekundy před českou dvojici. Ve třídě RC2 si vedení dál udržuje Kajetanowicz s vozem ŠKODA FABIA R5, následovaný Greensmithem, Kopeckým, Wilkinsonem a Andolfim.

 

 

PR

Zdroj

Fotky

Další články

Komentáře