Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pátek, 21. dubna 2017 (09:51) Pavel Jelínek

Na autosalonu v Birminghamu představí Citroën kreativní le coq sportif .

Paříž 20. dubna 2017

CITROËN A LE COQ SPORTIF: KREATIVNÍ SETKÁNÍ U PŘÍLEŽITOSTI 70. NAROZENIN VOZU TYPE H

Na autosalonu v Birminghamu, který bude zahájen 25. dubna, představí Citroën výsledek úžasného setkání s jinou kreativní a odvážnou francouzskou značkou: le coq sportif . V rámci oslav 70. výročí furgonu Type H se obě značky spojily, aby vytvořily původní Type H a Nový Jumpy v barvách le coq sportif. Jde o přirozené setkání dvou francouzských značek, které kladou důraz na kvalitu moderních technických výrobků a hlásí se k charakteristice lidový v ušlechtilém slova smyslu, což znamená s ohledem na lidi a jejich život. Cílem obou značek je oslavit legendární model Type H a spojit ho s jeho důstojným nástupcem, známým svým stylem, pohodlím a praktičností, vozem Citroën Jumpy. Tyto dva jedinečné exempláře, přestavěné na pojízdné dílny pro jízdní kola, bude provázet akce značky le coq sportif v průběhu celého roku.

SMYSLUPLNÉ SETKÁNÍ DVOU IKONICKÝCH FRANCOUZSKÝCH ZNAČEK

Citroën na birminghamském autosalonu představí ve světové premiéře 2 „showcars“ na bázi vozů Type H a Nové Jumpy, které znamenají pojítko mezi 70 lety historie a ilustrují sílu značky Citroën v segmentu lehkých užitkových vozů. Tyto 2 koncepční vozy s výrazným charakterem prošly náročnou úpravou jak exteriéru, tak interiéru a nyní hrdě nesou barvy značky le coq sportif. Představují designérskou vizi mobilních dílen pro jízdní kola a symbolizují jednotu krásy a funkčnosti:

- Type H v původním stylu plném nostalgie a příjemých materiálů;

- Jumpy v moderním duchu bez příkras, v prostém bílém stylu.

Oba showcars ​​sázejí na kontrast mezi zářivě bílým odstínem a modrými a červenými obdélníky vytvářejícími barevné bloky. Modrá, bílá a červená znázorňující krásné setkání dvou kultovních francouzských značek, pro něž je důležitý důraz na know-how opírajícího se o tvorbu, inovace a kvalitu moderních a výrazných výrobků. Pro toto jejich spojení je společné sdílení stejných hodnot. Jde rovněž o smysluplné upozornění na přítomnost vozu Type H v komunikačním flotile značky le coq sportif.

Společnost le coq cportif využívala Citroën Type H před 5 lety jako doprovodný vůz při svém návratu k největšímu francouzskému cyklistickému závodu. Toto kultovní vozidlo svým vzhledem a historií poznamenalo obecné povědomí a při setkání s veřeností nadchlo malé i velké diváky. Právě o tuto blízkost a pohostinnost, které jsou obzvláště důležité ve světě cyklistiky, se opírá každé zapojení značky le coq sportif do jakékoliv sportovní akce. Jde o značku, která se hlásí k charakteristice lidový v ušlechtilém slova smyslu, což znamená v blízkosti lidí a s ohledem na jejich život. Cílem je prožít sportovní svátek s elegancí a v pohodě, s pomocí kvalitních, pohodlných a stylově výrazných produktů.

Naprosto stejné hodnoty plně sdílí značka Citroën a dokládá je kampaň „Citroën Inspired By You“. Citroën se odjakživa zajímal o vztah, který mají lidé se svými vozy. Pro genetický základ značky Citroën je typická jeho orientace na člověka, a to se po celou její historii nezměnilo. Vozy značky držely vždy krok s dobou a přinášely odpovědi na potřeby zákazníků. Pro Citroën je důležité, aby byl lidovou značkou orientovanou na co nejširší veřejnost a svou odlišnost opírá o jedinečnou identitu, modernost, pohodlí a styl. Tuto filozofii sdílí ve svém oboru i le coq sportif.

 

DVĚ MOBILNÍ DÍLNY VE FRANCOUZSKÝCH BARVÁCH

Vozy Type H a Jumpy byly přestavěny na lehké mobilní dílny umožňující zajišťovat údržbu jízdních kol. Bude je rovněž možné přeměnit na dílnu pro potisk dresů. Pro tyto 2 stylové a současně funkční showcars je to snadné jako pírko. Na jejich vývoji se podílely společně kreativci a designéři designérských studií Citroën i značky le coq sportif. Vozy jsou vyvedeny v barvách značky le coq sportif, na každé straně vozu je umístěno jméno značky a logo v černé barvě.

Zvnějšku vyzařuje z obou vozů stejný styl. Celá karoserie je provedená v zářivě bílém odstínu, jenž se objevuje i na kolech a střešním nosiči, na který se vejdou 2 kola (pouze Jumpy). Tento elegantní bílý odstín oživují modré a červené trojúhelníky rozmístěné nesystematicky po celé karoserii jako barevné bloky. Toto barevné uspořádání dodává vozům čerstvost a dynamiku a ukazuje na jejich umělecký charakter inspirovaný dřívějším stylem trikotu vedoucího závodníka Tour de France. Toto spojení modré, bílé a červené ukazuje rovněž na propojení mezi 2 francouzskými značkami sdílejícími svou náklonnost k know-how a eleganci francouzského stylu, která je veselá a bez jakýchkoliv komplexů.

Toto setkání je stvrzeno podpisem „Citroën X le coque sportif“ na dveřích vozu Jumpy a na přední masce vozu Type H. Na dveřích vozu Jumpy a čelním skle vozu Type H je umístěno i logo „70. narozeniny“.

Atmosféra uvnitř vozů se liší:

- Pro Type H je důležitá autentičnost a nostalgie. Z jeho vřelé a jednoduché atmosféry vyzařuje pohoda a komfort. Přispívá k tomu použité světlé borovicové dřevo, kterým jsou pokryté stěny dílny a stěna s nářadím. Sedadla v přední kabině jsou potažená pravou kůží čokoládové barvy, která ještě více přispívá ke zvolené atmosféře a podtrhuje přírodní materiály;

- nové Jumpy nabízí moderní a velmi čistý styl. Používá černé dřevo, které kontrastuje se sedadly potaženými bílou kůží. Podtrhuje je prošití v barvě trikolóry – modré, bílé a červené.

Tyto 2 modely jsou prezentovány ve videu, které bylo natočeno na velodromu CREPS v Bourges, na velodromu Raymond Poulidor v Bonnac-la-Cote a v továrně firmy le coq sportif v Romilly-Sur-Seine. Jde o symbolické místo, kde se firma le coq sportif zrodila před více než 130 lety a jež se rozhodla v roce 2010 zmodernizovat. Místa, z nichž čiší architektonická odvaha a know-how francouzského stylu a které noří naše showcars do zvláštní atmosféry, si můžete prohlédnout pod tímto odkazem:  https://youtu.be/P6Tk-QEAhOE

Tyto 2 vozy, které se představí ve světové premiéře na stánku Citroën na birminghamském autosalonu, budou doprovázet firmu le coq sportif během nejrůznějších komunikačních akcí, například během cyklistických závodů, při otevírání nových prodejen nebo oddělení le coq sportif. Tyto originální a přátelské okamžiky se objeví na sociálních sítích s hashtagy #CitroënJumpy #LeCoqSportif.

 

 

Základní informace o vozu Type H

Rok prezentace: 1947

Prodej: 1948–1981

Počet vyrobených kusů: 473 289

Délka: 428 cm

Typ: furgon

Počet dveří: 4

Počet míst: 2

Inovace: 1. sériově vyráběný s předním pohonem

Motor: 1911 cm3, 52 k při 4000 ot /min, max. rychlost 101 km/hod.

Základní informace o voze Nové Jumpy

- architektura vhodná pro nejrůznější potřeby: užitečný objem až 6 m3, užitečné zatížení 1400 kg, maximální hmotnost brzděného přívěsu 2 500 kg;

- 3 délky, včetně neobvyklé délky XS pouze 460 cm – kompaktní a praktický vůz;

- výška pouze 190 cm umožňující vjezd do krytých parkovišť;

- Best-in-class z hlediska spotřeby paliva díky nové platformě (upravená EMP2) a motorům BlueHDi;

- v tomto segmentu nevídaná modularita díky systému Moduwork;

- bezdotykové otevírání bočních posuvných dveří;

- mimořádný jízdní komfort;

- technologie usnadňující život (Top Rear Vision, head-up displej s barevným zobrazením, Citroën Connect Nav);

- technologie zvyšující bezpečnost (adaptivní tempomat, systém sledování značek s uvedením rychlosti, systém sledování pozornosti řidiče a Active Safety Brake);

- mnoho možností karosářských přestaveb dle potřeb nejrůznějších profesí, zejména přestavba 4×4, kterou realizuje specializovaná firma Automobiles Dangel.

 

Značka Citroën

Citroën je globální nespecializovaná automobilová značka, která se od roku 1919 vyznačuje kreativitou a odvahou. Vozy Citroën nabízí výrazný design a díky svému komfortu a technologiím zajišťují pohodu svých uživatelů. Do automobilové světa přinášejí svěžest, což platí například pro model C4 Cactus nebo nový Citroën C3.

Moderní značka naplňující vizi „people minded brand“ se odlišuje i svým jedinečným vztahem se zákazníky, kteří mají na internetu k dispozici stránky věnované názorům zákazníků Citroën Advisor, nebo svými formami řešení mobility (Citroën Rent&Smile, Earn&Drive atd.). Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů v téměř 80 zemích a téměř 1,1 milionů vozů prodaných v roce 2016. Je to také 8 titulů v Poháru konstruktérů ve WRC a v roce 2016 již 3. titul v řadě v Poháru konstruktérů ve WTCC

 

 

 

Značka le coq sportif

ZNAČKA FRANCOUZSKÉHO SPORTU

Firma le coq sportif byla založena roku 1882 v Romilly-sur-Seine nedaleko Troyes, hlavního města pleteného zboží ve Francii. Od prvního dne bylo cílem společnosti poskytovat vysoce kvalitní sportovní výrobky pro týmy a individuální sportovce. Dnes pochází 90 % textilních surovin z francouzských továren v Troyes, kde probíhá pletení a barvení, takže spotřebitelům jsou nabízeny kvalitní výrobky.

Pět vítězství Bernarda Hinaulta v Tour de France, vítězství Yannicka Noaha na Roland Garros v roce 1983 argentinského týmu vedeného Diego Maradonou ve Světovém poháru v roce 1986, který navázal na italský úspěch v roce 1982 – to všechno jsou důležité momenty, které značku natrvalo ukotvily ve světě sportu.

Le coq sportif se objevuje na hrudi nejlepších sportovců, značka dodává vysoce kvalitní dresy vedoucí závodníkům Tour de France a od ledna 2014 francouzskému tenistovi Richardovi Gasquetovi. V roce 2015 se značka také vrátila do světa ženského tenisu a na fotbalová hřiště do týmů AS Saint-Etienne ve Francii a ACF Fiorentina v Itálii. V roce 2016 oznámila svůj návrat do rugby, sportu, v němž zažila velké úspěchy.

V roce 2010 se značka vrátila zpět do Romilly-sur-Seine, kde znovu otevřela textilní výrobní centrum. Zde vznikají trendové návrhy, produkty se tak vymýšlí a vyvíjejí co nejblíže k řemeslným tradicím zdejšího kraje Aube, snoubí v sobě přesnost, odbornost a modernost. Le coq sportif nabízí elegantní kolekce inovativního designu. Pro výrobky jsou typické kvalitní materiály, propracované střihy a pečlivě zvolené barvy.

Le coq sportif má dnes 4 pobočky ve Francii, Španělsku / Portugalsku, Velké Británii, Itálii. Značka je přítomna ve více než 66 zemích a má 82 prodejen pod svým vlastním jménem, ​​z toho 20 ve Francii.

lecoqsportif.com

PR

Další články

Komentáře