Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 16. července 2019 (20:28) Pavel Jelínek

Motory od Buggyry jsou schopné porážet KAMAZ.

Martin Koloc: „Máme motory schopné porazit a porážet KAMAZ.“

Přestože posádka kamionů MAZ v čele s pilotem Sergejem Vjazovičem vedla na Silk Way Rally 2019 od první, do sedmé etapy, do cíle závodu nakonec nedorazila. Osudnou se do té doby suverénním lídrům, stala nedělní etapa, ve které Sergej Vjazovič neodhadl správně terén. Následovala otočka o 360 stupňů. Auto sice dopadlo na kola, další pokračování v závodě však nebylo možné.

„I když už dvacet let nezávodím, Vjazoviče absolutně chápu. Pokud, totiž, chcete vyhrát, nikoli zúčastnit se a nějak dojet, musíte porazit ekipu Kamaz. Přitom strategie Čaginova týmu je velmi blízká strategii, kterou uplatňují cyklistické týmy na Tour de France. Tři piloti jedou na jednoho lídra s vědomím toho, že pokud lídr vypadne, nastoupí na jeho místo další jezdec,“ vysvětluje dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů. 

 

„Vjazovič tak musel jet na úplné hraně, možná někdy i za hranou možností sebe, posádky i auta, což ovlivňuje tzv. risk/reward ratio, neboli poměr, risk zisk.“ Přesto mají v Bugyře důvod k mimořádné spokojenosti, neboť Vjazovičům vůz hnal k šesti po sobě jdoucím vítězstvím (!!!) motor Gyrtech Dakar 13 – 19, model 2019. 

„Nepamatuji si, že by za posledních deset let dokázal někdo porazit KAMAZ sedmkrát v řadě. Jak už konstatoval náš závodní inženýr Robin Dolejš, dodáváme MAZ motory na klíč. K tomu jisté součástí elektroinstalace a systém řízení. Detaily si pochopitelně necháváme pro sebe, asi jen tolik, že nový model disponuje lehčím koncovým výkonem i řiditelností.

Když k tomu připočteme tradiční spolehlivost, víme, že máme motory schopné porazit a porážet Kamaz.“ 

 


Buggyra
https://www.buggyra.com/
Petr Bošnakov

PR

Další články

Komentáře