Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Středa, 19. června 2019 (17:16) Pavel Jelínek

Modernizují řadu Jumper tak, aby co nejlépe odpovídala očekávání .

OVĚŘENÁ ŘADA CITROËN JUMPER: INSPIROVANÁ PROFESIONÁLY

  • Citroën, za kterým stojí 100 let historie a více než 90 let zkušeností na trhu s lehkými užitkovými vozidly, vlastní bezkonkurenční know-how a patří do evropské Top 5.

  • Jelikož se řídí sloganem „Inspired by Pro“, modernizuje svou řadu Jumper tak, aby co nejlépe odpovídala očekávání zákazníků a stala se klíčovým partnerem všech podnikatelů. Přispívají k tomu i motory nejnovější generace splňující již dnes budoucí normu Euro 6, které mají nízkou spotřebu paliva a vykazují nízkou úroveň emisí CO2.

  • V nejbližší době se nabídka díky partnerovi zajišťujícímu přestavby vozů obohatí o elektroverzi, která byla na konci dubna představena na autosalonu v Birminghamu a je určena pro kurýrní a doručovací služby.

 

 

01 – ZNAČKA OSLAVUJÍCÍ 100 LET: UZNÁVANÉ KNOW-HOW

 

Značka Citroën, za níž stojí 100 let historie a bohaté dědictví, se v každé době snažila nalézt řešení uzpůsobené všem potřebám. Značka, která je na trhu s lehkými užitkovými vozy (LUV) přítomna již od roku 1928, během let přišla s průkopnickými vozy, jako byl C4 Fourgon, Type H nebo 2CV Fourgonnette, a vydobyla si v segmentech malých i větších dodávek své pevné místo.

 

Trh s užitkovými vozy je pro Citroën velmi důležitý.

  • Na evropském trhu s lehkými užitkovými vozidly zaznamenala značka Citroën v roce 2018 růst 3,5 %, který byl vyšší než tempo růstu trhu (+ 3,0 %), a drží 9,5% podíl na trhu. Citroën rovněž figuruje v žebříčku nejprodávanějších značek v Evropě a patří mezi Top 5. Této dynamiky dosáhl díky evropskému úspěchu nejnovějších vozů včetně Jumpy / SpaceTourer (více než 140 000 prodaných kusů od uvedení na trh v roce 2016) a nového Citroën Berlingo Van / Berlingo (od uvedení na trh v září 2018 již přes 80 000 prodaných vozů).

  • Ve Francii Citroën dosáhl v prvním čtvrtletí roku 2019 u osobních a lehkých užitkových vozů růstu (+5,6 %), který je výrazně vyšší než růst trhu (+0,2 %), takže jde o francouzskou značku, která od začátku ročně vykazuje největší růst. Pokud jde o lehká užitková vozidla, Citroën registruje za 3 měsíce téměř 18 600 nově registrovaných vozů, tj. 15,2% podíl na trhu.

 

02 – JUMPER: KOMFORT NA MÍRU

 

Furgon Jumper, nabízející jak robustnost, tak velkou nosnost, posiluje své funkce a rozšiřuje svou nabídku tak, aby se přizpůsobil všem potřebám.

 

Citroën Jumper, který reaguje na požadavky různých profesí, nabízí širokou škálu tvarů se 4 délkami karoserie (L1, L2, L3, L4), 3 délkami rozvoru (300 cm, 345 cm, 404 cm) a 3 výškami (H1, H2, H3). Výsledkem je 8 siluet od 8 do 17 m3 ve verzi plechového furgonu a 5 až 9 míst ve verzi kombi. Citroën Jumper má výrazně moderní design a příkladný komfort. Z přední části vyzařuje dynamika a robustnost, světlomety jsou vybavené LED světly pro denní svícení a dále nabízí optimální místo řidiče, uspořádání a ergonomii, které usnadňují používání, a zejména snadné nakládání díky optimálnímu přístupu a vynikajícímu poměru užitečný objem / vnější rozměry.

 

Ověřená modelová řada přizpůsobená různým potřebám

 

Jumper, jehož cílovou skupinou je široká škála profesí (řemeslníci, stavební firmy, dodávkové i jiné služby, územněsprávní celky atd.), pro něž slouží jako mobilní kancelář, staví na svých silných stránkách a poskytuje řešení vhodné pro každou profesi a komfort na palubě na míru pro cesty po městě i mimo něj. Konfiguraci vozu lze zvolit podle přání, v nabídce je celá řada příplatkových prvků výbavy povyšujících vůz směrem k prémiovým kategoriím.

Struktura nabídky vozu Citroën Jumper, který je věrný podpisu značky „Inspired by Pro“ je upravená na míru různým profesím podobně jako nový Citroën Berlingo Van, který získal ocenění „International Van of the Year“, a Citroën Jumpy.

Nové moderní prvky výbavy

Citroën Jumper nabízí díky své všestrannosti komfort pobytu i jízdy s velkorysým a praktickým prostorem, řadou chytrých úložných přihrádek, pohodlnými sedadly a poskytovanými užitečnými informacemi. Ve své nové generaci dokázal propojit robustnost, snadné nakládání, modularitu, technologie konektivity a podpůrné prvky řízení. V rámci programu Citroën Advanced Comfort® je pro klid a pohodu řemeslníků nebo kurýrů řada Jumper obohacena o nové prvky výbavy pro větší pohodlí, bezpečnost a ovladatelnost.

Citroën Jumper je nyní vybaven i systémem sledování mrtvého úhlu (při zohlednění možného přívěsu) a zařízením Surround rear vision (umožňujícím při zařazení zpátečky detekci vozidel ve vzdálenosti 50 metrů vlevo nebo vpravo). Jumper také získal v rámci sériové výbavy Citroën Connect Box (sledování spotřeby paliva, sledování vozu v případě odcizení, trvalá lokalizace vozu určená pro správce vozových parků, sledování údržby a výuka ekologického řízení EcoDriving). V České republice budou tyto prvky výbavy k dispozici od příštího roku.

 Nové motory Euro 6

Stejně jako Nový Citroën Berlingo Van a Jumpy se i nová řada Jumper přizpůsobuje všem účelům a potřebám ve městě i mimo něj a poskytuje propracovanou akustiku a nevídané odpružení, dynamické jízdní vlastnosti, lepší potěšení z jízdy a optimální uživatelské náklady. Přispívají k tomu i motory nejnovější generace splňující již dnes budoucí normu Euro 6, které mají nízkou spotřebu paliva a vykazují nízkou úroveň emisí CO2. Současný motor 2,0 l nahradil výkonnější motor 2,2 l BlueHDI spojený s mechanickou převodovkou BVM6, který je nabízen se 3 úrovněmi výkonu:

BlueHDi 120 S&S BVM6, BlueHDi 140 S&S BVM6, BlueHDi 165 S&S BVM6.

03 – CITROËN JUMPER ELECTRIC: BUDOUCÍ 100% ELEKTRICKÁ VERZE

Citroën Jumper splňuje dnešní, ale i budoucí potřeby. Pro snadnější pohyb ve městech bez ohledu na konkrétní předpisy se v nejbližších měsících objeví v prodeji i 100% elektrická verze furgonu Jumper, která byla na konci dubna představena na autosalonu v Birminghamu. Jumper Electric, který se bude vyrábět v italské továrně Sevel ve Val di Sangro, bude následně vybaven elektromotorem s patřičnou homologací u partnera BD AUTO a doplní vedle vozu Citroën Berlingo Electric 100% elektrickou nabídku pro profesionální zákazníky. Citroën tak potvrzuje své ambice nabídnout do roku 2025 u 100 % svých osobních i lehkých užitkových vozů verzi s elektromotorem.

 

Tato nová verze s nulovými emisemi nabídne naprosto stejné funkce a výkony jako verze se spalovacím motorem a pro podnikatele a jejich rozmanité potřeby bude představovat skutečnou konkurenční výhodu:

  • široká nabídka dostupná u všech tvarů (od L1 do L4);

  • dojezd „Best in Class“ v segmentu se dvěma úrovněmi dojezdu podle tvaru: 225 km v cyklu NEDC pro délky L1 a L2 a 270 km v cyklu NEDC pro délky L3 a L4 (údaje podléhající schválení, liší se podle terénu, užitečného zatížení, stylu řízení a povětrnostních podmínek).

 

 Značka Citroën

Citroën je globální automobilová značka, která se od roku 1919 prosazuje jako populární značka v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl. Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je modelová řada spojující jedinečný design a příkladný komfort. Od ostatních nespecializovaných výrobců se odlišuje nabídkou osobitých služeb poskytovaných zákazníkům („Citroën Advisor“, „La Maison Citroën“ atd.). V roce 2018 značka prodala ve více než 50 zemích světa celkem 1,05 milionu vozů.

 

 

PR

 

Další články

Komentáře