Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 24. října 2019 (20:07) Pavel Jelínek

MB je znovu nejhodnotnější prémiovou automobilovou značkou .

Best Global Brands 2019 – hodnota hvězdy Mercedes stále roste a značka Mercedes-Benz je díky tomu znovu nejhodnotnější prémiovou automobilovou značkou

Mercedes-Benz opět zvýšil svoji hodnotu a znovu se stal nejhodnotnější prémiovou automobilovou značkou na světě. V nejnovějším hodnocení Best Global Brands 2019, které každoročně publikuje renomovaná americká konzultační agentura Interbrand, potvrdila společnost svoji loňskou osmou příčku v absolutním pořadí. Mercedes-Benz zůstává jediným evropským zástupcem v desítce nejúspěšnějších firem.

Ve srovnání s rokem 2018 vzrostla hodnota třícípé hvězdy o pět procent na 50,832 miliardy dolarů. Společnost tak pokračuje v úspěšném kurzu, díky němuž hodnota značky Mercedes-Benz od roku 2009 pravidelně roste.

 

„Máme radost, že jsme v žebříčku Best Global Brands 2019 znovu obsadili osmé místo a zásadně jsme zvýšili hodnotu značky. Jedná se o mimořádný počin všech zaměstnanců společnosti Mercedes-Benz – a tím skutečně myslím každého jednotlivce, který den co den usiluje o úspěch naší značky,“ říká Bettina Fetzerová, vedoucí marketingu ve společnosti Mercedes-Benz Cars.

„Tento výsledek je jak potvrzením našich dlouhodobých snah, tak impulzem pro další rozvoj. Naším cílem je nabízet zákazníkům nejen nejlepší výrobky a služby, ale také důsledně pracujeme na tom, aby se Mercedes-Benz stal udržitelnou luxusní značkou. Třícípá hvězda zůstává naším nejlepším jměním.“

Značka Mercedes-Benz je ztělesněním dlouhé tradice ve výrobě automobilů a mimořádných konstrukčních inovací. Její další rozvoj je založen na odhodlání přicházet na trh s udržitelnými řešeními pro budoucí způsoby dopravy – a to se odráží v nabídce výrobků i služeb, ale také v obchodní strategii společnosti. Na přání a potřeby zákazníka je kladen ještě větší důraz než kdykoli předtím, přitom značka je nositelem řady inovací a současně klade důraz na vyjádření emocí. Moderní interpretace luxusu jde ruku v ruce s trvalou udržitelností – ale stejně tak trvalá zůstává fascinace luxusem.

 

Proměny ve společnosti se odrážejí v měnící se roli dnešních značek: úspěšné firmy zvyšují důvěru zákazníků a vyjadřují jasné postoje. Mercedes-Benz se koncentruje na inovace, odpovědnost a praktičnost a vyvíjí nejmodernější dopravní prostředky, které se intuitivně ovládají a jsou příjemné k používání i ekologicky ohleduplné. Hlavní „záměr“ značky vystihuje motto „First Move the World“.

Pro Mercedes-Benz to je hlavní smysl obchodní činnosti a silná motivace do budoucnosti. Heslo „First Move the World“ vystihuje odhodlání usilovat o víc, než čeho lze dosáhnout běžnými prostředky. Tento průkopnický duch patří k základním hodnotám značky Mercedes-Benz od jejích prvopočátků.


 

Best Global Brands – Interbrand posuzuje nejlepší přední značky

Prestižní žebříček Best Global Brands byl letos zveřejněn již podvacáté. Americká konzultační společnost Interbrand posuzuje 100 nejhodnotnějších značek světa na základě tří hledisek: finančního potenciálu výrobků nebo služeb dané značky, role značky v rozhodovacím procesu během nákupu a podle síly značky z pohledu zajištění budoucích tržeb společnosti.

Certifikovaná metodologie v souladu s ISO 10668:2010 umožňuje určit hodnotu značky v penězích. Kompletní výsledky hodnocení společnosti Interbrand jsou zveřejněny na internetové adrese www.bestglobalbrands.com

 

 

 

PR

 

Další články

Komentáře