Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pátek, 25. ledna 2019 (12:13) Pavel Jelínek

KIA v ČR poprvé v historii překonala hranici 10 tisíc prodaných vozů.

KIA zvýšila v roce 2018 prodeje v ČR o 13 % a poprvé v historii překonala hranici 10 tisíc prodaných vozů

Společnost KIA MOTORS CZECH prodala v České republice v roce 2018 10 439 vozů, o 13 % více než roce 2017, a poprvé v historii značky překonala na českém trhu hranici 10 tisíc prodaných vozů. V situaci, kdy došlo k meziročnímu poklesu celkových registrací na trhu s novými osobními automobily, zvýšila KIA své prodeje o 1 208 vozů a zároveň navýšila svůj tržní podíl téměř o pětinu na 4 %.

Úspěch značky KIA na českém trhu dokládá také fakt, že v rámci první desítky automobilek patří mezi trojici značek s největším nárůstem prodejů v uplynulém roce.„Rok 2018 pro nás byl prodejně nejúspěšnějším za celou 25letou historii působení značky KIA na českém trhu. Máme radost z toho, že prodeje nových automobilů rostou a že stále více zákazníků volí automobil naší značky. V situaci, kdy trh jako celek klesal, jde o ukázku perfektního odhadu potřeb zákazníků, důrazu na nekompromisní kvalitu a spolehlivost našich produktů opřenou o bezkonkurenční sedmiletou záruku a také výborné práce všech našich zaměstnanců a dealerů,“ říká Arnošt Barna, generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH.

 

Za nárůstem prodejů značky KIA na českém trhu stojí především úspěch crossoveru KIA Stonic, který KIA uvedla na český trh na podzim roku 2017. Nápaditý crossover s dosud největšími možnostmi personalizace v historii automobilky se stal v uplynulém roce čtvrtým nejprodávanějším modelem značky na českém trhu, když si ho pořídilo 1 100 zákazníků, pouze o 52 méně než třetí nejprodávanější model KIA Rio. K rekordnímu výsledku přispěla také stabilní obliba SUV KIA Sportage, kterou si pořídilo 2 038 zákazníků a která v závěru roku prošla zdařilým faceliftem. Prodeje dlouhodobě nejúspěšnějšího modelu KIA Ceed, jehož třetí generace byla uvedena na tuzemský trh ve druhé polovině roku 2018, meziročně vzrostly o 11 % na 4 250 vozů.

Výsadní postavení modelu Ceed v rámci portfolia značky KIA dokládá také fakt, že je již 12 let nejprodávanějším modelem automobilky na českém trhu. Třetí generace, k jejímuž vývoji přispěl Albert Biermann, prezident a vedoucí výzkumu a vývoje značky KIA, je finalistou prestižních anket o Auto roku 2019 v České republice a také o evropské Auto roku 2019. Jeho neutuchající oblibu u veřejnosti dokládá také fakt, že Ceed zvítězil v rámci ankety Auto roku 2019 v České republice v hlasování veřejnosti v kategorii Kompaktní vozy. Ceed získal ve své kategorii téměř třetinu všech hlasů a v rámci hlasování veřejnosti se stal nejpřesvědčivějším vítězem ze všech vyhlašovaných kategorií.

Model Ceed je oblíben i u odborné veřejnosti, důkazem toho je 25. ročník odborné ankety Auto roku 2019 v České republice, ve které porota složená z vybraných motoristických novinářů zařadila KIA Ceed na 4. místo z celkově 23. nominovaných automobilových novinek. „Model Ceed dlouhodobě těží z úspěšné kombinace moderního designu, perfektní ovladatelnosti, praktičnosti a spolehlivosti.

Třetí generace Kia Ceed všechny tyto prvky posouvá na novou úroveň a přidává k nim ještě výjimečné technologie, které dosud v segmentu nižší střední třídy nebyly k dispozici. Jsme velmi rádi, že Ceed získal u české veřejnosti takový ohlas a že se potvrdilo, že náš důraz na perfektní řidičský zážitek a technickou vyspělost je cestou správným směrem,“ říká Kateřina Vaňková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.

 

PR

Zdroj: KIA

Další články

Komentáře