Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pátek, 10. května 2019 (17:16) Pavel Jelínek

Již na 10 000 rezervací ID.3.

Již více než 10 000 rezervací modelu ID.3

Výrazně překonaná očekávání: Systémy IT pod tlakem extrémního zájmu zákazníků

Ve středu byl spuštěn rezervační systém pro zájemce o limitovanou speciální edici

Velký zájem zákazníků hned první den

V České republice již všechny vozy rezervovány

Praha, 10. května 2019 – Volkswagen spustil ve středu, v rámci tiskové konference v Berlíně, rezervační systém pro evropské zájemce o prvního člena nové rodiny elektricky poháněných modelů ID., ID.31). Zájem zákazníků o speciální edici ID.3 1ST, limitovanou na 30 000 vozů, výrazně překonal očekávání značky. Během prvních 24 hodin bylo zaznamenáno již více než 10 000 rezervací v celé Evropě navzdory extrémnímu tlaku na elektronický rezervační systém. A tento počet se každou hodinu zvyšuje.

V České republice byl zaznamenán rovněž velký zájem o rezervaci modelu ID.3 1ST a většina vozů byla rezervována během prvních několika hodin. K dnešnímu dni jsou pak již všechny vozy této první limitované edice pro český trh rezervovány. Vozy z první edice dorazí ke svým zákazníkům v polovině roku 2020. Předprodej vozů ze standardní nabídky bude zahájen po představení ID.3 na frankfurtském autosalonu v září 2019.

Potenciální zákazníci mohli zaregistrovat svůj zájem o první sériově vyrobené vozy ID.3 na adrese https://www.volkswagen.cz/id-hub uhrazením rezervační zálohy ve výši 25 000 Kč. Speciálně k tomuto účelu nakonfigurovaná edice ID.3 1ST nabízí nadstandardní výbavu a vysoké výkony. Nyní je na této adrese již rezervační systém uzavřen, ovšem je možné přihlásit se k odběru newsletteru, který bude zájemce pravidelně informovat o novinkách okolo modelu ID.3.

 

Zájem zákazníků o elektromobil Volkswagen ID.3 výrazně překonal očekávání.

Speciální edice ID.3 1ST má dojezd až 420 kilometrů (WLTP). Základní doporučená cena modelu ID.3 s nejmenší sadou akumulátorů (dojezd 330 km dle WLTP) zůstane v Německu pod hranicí 30 000 EUR. Uvedená cena je před odečtením případných státních subvencí, které některé státy pro elektromobily poskytují.

 

Volkswagen nabízí zákazníkům, kteří zaregistrovali svůj zájem o model ID.3 1ST, možnost bezplatného nabíjení elektromobilu po dobu jednoho roku s limitem 2000 kWh odebrané elektrické energie – a to na všech veřejných nabíjecích stanicích, zařazených do nabíjecí aplikace Volkswagen „We Charge“, a také v celoevropské síti rychlonabíjecích stanic IONITY, na níž se Volkswagen podílí a která nabízí ekologickou elektrickou energii všude, kde je to technicky realizovatelné.

ID.3 bude zákazníkům dodáván s neutrální bilancí emisí CO2. Výroba modelu ID.3 1ST bude podle plánu zahájena na konci roku 2019 a první vozidla budou předána zákazníkům v polovině roku 2020.

ID.3 je prvním modelem Volkswagen na základě modulární platformy MEB pro elektromobily. Po uvedení ID.3 na trh budou následovat další modely, jejichž podobu naznačily studie, jako je ID. CROZZ, ID. VIZZION nebo ID. ROOMZZ. Značka Volkswagen se chce svou elektrickou ofenzivou stát do roku 2025 globální jedničkou s více než 20 pouze elektricky poháněnými modely a ročním prodejem přesahujícím jeden milion vozů s nulovými emisemi a rozsáhlou konektivitou.

 

1) Vozidlo není dosud nabízeno k prodeji.

 

 

 

 

 

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2018 vyrobil Volkswagen 6,24 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

 

PR

Fotky

Další články

Komentáře