Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pátek, 22. května 2020 (18:24) Karel Lacina

Jednotlivé šampionáty vozů TCR představují svoje upravené kalendáře pro rok 2020

Italská federace ACI oznámila již před několika týdny nový kalendář šampionátu TCR Italy, bohužel situace nedovolí navržené termíny dodržet, proto je na světě další verze.


Místo původní Monzy se mělo začínat v červnu v Misanu, ale to není možné, takže novým otvírákem sezony je závod v Mugellu 19. července a Misano se posouvá až na začátek srpna. Následuje Imola a Vallelunga v původních termínech, Monza přijde na řadu až začátkem listopadu a finále je na programu koncem listopadu znovu v Imole.

Revidovaný kalendář TCR Italy 2020

19. červenec – Mugello
2. srpen – Misano
30. srpen – Imola
20. září – Vallelunga
8. listopad – Monza
22. listopad – Imola

 

 

V hodně okleštěné podobě proběhne TCR UK, kde nakonec v upraveném kalendáři zůstaly pouhé čtyři závodní víkendy, když původně plánované Snetterton a Thruxton byly bez náhrady zrušeny. Zatím je jasné, že začít by se mělo 18. července na Oulton Parku, druhé kolo se přesunulo na Silverstone, Donington Park původně zamýšlený jako finále sezony si ponechává původní termín a celá sezona skončí zatím v neznámém termínu na neznámém místě.

 

2020 TCR UK / TCT kalendář

18. července - Oulton Park 
12. - 13. září - Silverstone 
17. - 18. října - Donington Park

 

 

Ve WTCR velice úspěšné vozy Lynk & Co 03 TCR se v nadcházející sezoně objeví i mimo světový šampionát. Čínský tým Teamwork Motorsport již zakoupil tři exempláře, které hodlá nasadit v TCR Asia a v domácím TCR China.

Všechny tři speciály jsou již v dílnách v Guangdongu a čekají na první testovací kilometry.

" Výkony, které Lynk předvedl světu v loňském WTCR byly neuvěřitelné, a náše volba při hledání našich nových vozů byla zcela jasná. Jsme moc rádi, že jako čínský tým můžeme rozjet náš nový program s čínskou značkou. Jsme nadšení, že můžeme spolupracovat s Geely Group Motorsport a také, že si můžeme užívat obrovskou podporu čínských fanoušků.

Jsme plně připraveni, až nám okolnosti dovolí znovu závodit" - řekl šéf týmu Paul Hui.

 

 

Jelikož WTCR ještě na svůj upravený kalendář čeká, již nyní je jasné, že začít by se mělo až v září a v programu zůstanou pouze evropské závody. To znamená, že letos se WTCR neobjeví ani v Macau, kde by místní Grand Prix měla proběhnout pouze s asijskými týmy.

Proto se může zatím v poklidu závodit ve virtuální podobě, když na pořadu byl finálový závod Esports WTCR na elektronické verzi Sepangu. V první jízdě svedl velký souboj Bence Bánki s Gergem Baldim, aby v cíli byl dříve Slovák Bánki. Nejúspěšnějším reálným pilotem byl opět Esteban Guerrieri na desátém místě, jenž si tak zajistil pole position do druhé jízdy. 

Šampion WTCR se hned po startu ujal vedení, vytvořil si bezpečný náskok a jako první z reálných jezdců si dojel pro vítězství. To hlavní se však odehrávalo mezi Moritzem Lohnerem a Gergem Baldim, kde šlo o titul. I když Lohner dělal co mohl, Baldi měl dobře spočítané, že i osmé místo mu bohatě stačí a tomu podřídil vše, aby se mohl v cíli radovat z koruny krále virtuálního WTCR. 

 

 

 

 

Zdroj: Faceb

Neprošlo jazykovou korekturou

Další články

Komentáře