Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pondělí, 13. dubna 2015 (19:44) Rostislav Bajko

INDRUSTER M1800R – ŠPIČKOVÝ STYL A JÍZDNÍ VLASTNOSTI

Muskulární design, obrovský, bezkonkurenční výkon a dokonalý styling. Vyspělý podvozek pro nenucenou, pohodlnou jízdu městem nebo do cizích zemí. Power‑cruiser Intruder M1800R tak představuje nedostižnou kombinaci nejmodernějších technologií a jedinečného stylu.

Přesně 11,2 centimetrů má v průměru píst tohoto siláka, a to už je celkem silná káva. Takovým vrtáním se nemůže pochlubit žádný sériový motocykl nebo automobil. Písty jsou tvarovány do osvědčeného závodního designu pro snížení tření a setrvačné hmoty. Technici od Suzuki si dali skutečně záležet, aby pohonnou jednotku našlapali tou nejmodernější technikou. Kapalinou chlazený DOHC V‑Twin motor o objemu 1783 cm3 je navržen tak, aby produkoval masivní a využitelný výkon se silnou odezvou točivého momentu.

Systém SDTV s řízením sekundární sací klapky přispívá navíc k dosažení hladké reakce na plyn v nízkých a středních otáčkách.

Suzuki Advanced Sump System (SASS), kompaktní systém mazání suché klikové skříně, snížil výšku motoru a zajistil nižší polohu klikové hřídele, čímž je dosaženo nízkého těžiště motocyklu pro jeho lepší ovladatelnost.

Podvozek je dostatečně dimenzovaný, aby zvládnul obrovský potenciál motoru a nabídl dostatek pohodlí. Sedlo řidiče je klasicky široké a nízké, nohy jsou natažené pohodlně dopředu, posed je příjemný a uvolněný.

Upside‑down vidlice jsou vybaveny závody ověřenými vnitřními kazetami s 46 mm silnou trubkou. Zadní kyvná vidlice ze slitiny hliníku pracuje s progresívní tlumící jednotkou. Díky nastavitelnému předpětí pružiny naleznete optimální tvrdost podvozku pro každou jízdní situaci.

Zadní části dominuje 240 mm široká, nízkoprofilová guma. Kryt sedla spolujezdce je standardně dodáván s motocyklem a dá se díky němu jednoduše vytvořit sportovní vzhled jednosedadlového power‑cruiseru. Přední maska se stala již legendou - dává motocyklu jeho charakteristický vzhled. Je v ní schovaný přístrojový panel s digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a další LED kontrolky. Analogový rychloměr je umístěný na vrcholu nádrže, kde najdete i duální tripmetr, palivoměr a hodiny.

Přes všechny novinky a high-tech technologie zůstává Intruder pravým a nefalšovaným power‑cruiserem.

 

typ motoru čtyřdobý kapalinou chlazený dvouválec do V (54°), DOHC
zdvihový objem (cm3) 1783
vrtání x zdvih (mm) 112x90,5
max. výkon (kW/PS) 92/125 při 6 200 min-1
max. kroutící moment (Nm) 160 při 3 200 min-1
spouštěč elektrický
objem nádrže (l) 19,5
převodovka/sek.převod 5 rychlostí/kardan
rozměry délka/šířka/výška (mm) 2450/875/1130
rozvor (mm) 1710
světlá výška (mm) 130
výška sedla (mm) 705
pohotovostní hmotnost (kg) 347
odpružení předního kola Teleskopická vidlice typu upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
odpružení zadního kola Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
brzdy přední kotoučová, dvojitá
brzdy zadní kotoučová, jednoduchá
pneumatiky přední 130/70 R18 M/C 63V bezdušová
pneumatiky zadní 240/40 R18 M/C 79V bezdušová
emisní norma Euro 3 ano

 

zdroj suzuki čr

Fotky

Další články