Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 14. ledna 2016 (10:51) Rostislav Bajko

Gladiator X550 EFI EPS

Máme tu další pořádnou čtyřkolu s označením Gladiátor X550 od CF Moto. (parametry zde) Je to novinka pro rok 2015/2016.

Oficiální zastoupení pro prodej vlastí společnost MTT-Brno, která nám stroj předvedla a popsala. 

Ohledně motoru, jeho výkonu, váhy a podobně si přečtete v technických parametrech nabídky všech čtyřkolek. Můžete v klidu porovnávat právě tyto detaily.

Ale nás zajímalo spíše něco jiného. Kvalita, vychytávky a nebo rozdíly od jiných modelů. A to nám právě řekl Ivoš, jeden ze polumajitelů společnosti MTT Brno. 

A uvádí :

"Pohon je stály převod 4x4, přední náprava uzavíratelný „difec“. Toto vše se ovládá na řídítkách elektronicky. Takže naproste jednoduchá obsluha.

Brzdy má kotoučové. Dvě na přední nápravě, jednu na zadní. Vedou k tomu pancéřové hadičky. Nerezové rámy na pření části. Vše pro funkčnost a bezpečnost.

Je to čtyřkola, která je stavěná na jízdu pro pohodlnost. Je to vidět třeba i na těch vysokých řídítkách, kde je to odlišné od všech ostatních modelů. Na tomto modelu je naprosto skvělej posez a je naprosto vzpřímený. Dá se na tomto stroji jet někam delší výlet a dá se brouzdat terénem ale i silnicemi. Naprosto v klidu.

Mašina je již v základu pro dva s touto zadní opěrkou. Velká výhoda jsou nášlapy pro spolujezdce, které jsou vysoko a nesjíždí spolujezdec ze sedadla na řidiče a nebo tam nelítá jako pytel brambor. Ostatní čtyřkolky na to nemyslely a proto se tam pohodlně usadí pouze modelka s dlouhýma nohama.

Na novém modelu jsou už pořádné vychytávky, čočky světla, diodové blinkry, denní svícení, plně diodové zadní světla, homologované tažné v ceně na a přední naviják. Tedy naprosto v základu skvěle vybavená čtyřkola. Pokud má klient zájem o vylepšení či rozšíření úprav, tak pro CF Moto není problém tyto díly a doplňky dodat. Jedná se o radlice, sypače a jiné.

Zajímavou věcí je možnost dokoupení i posilovače řízení v hodnotě15.000 kč. Ale i tak po vyzkoušení této čtyřkolky to nebudete ani potřebovat. Řízení již tak jde již tak velice lehce.

Další vylepšení se týká i přístrojové desky, kde je vše elektronické a digitální. Žádné roztřepané rafičku už nehrozí.

Pevné madla a nosiče jsou opravdu kvalitní a funkční. I zde s touto kvalitou jsou jinde, že u jiných konkurenčních modelů.

Pokud se budeme bavit o řídící jednotce, která se stará o chod motoru a veškerou spolupráci a funkčnost elektroniky, tak je od společnosti Bosch. Takže jednoznačně prvotřídní kvalita. Vaiátor je přímo kanadský a má obrovskou nájezdnost kilometrů. V podstatě je nezničitelný. Po tom co jsme měli možnost vidět „prasárny“, co majitelé těchto čtyřkolek udělali, tak jen klobouk dolů. Například těžké klády smýkat lesem, vozíky o váze na 1000 kg zapřáhlé na tomto modelu a podobně. Opravdu velmi kvalitní čtyřkolka s velice moderním designem.

Kvalita těchto čtyřkolek je podtržena vývozem těchto modelů do USA a Kanady.

Pokud se bavíme, že se jedná o čínský výrobek, tak zcela zapomeňte na nekvalitu. Sváry jsou naprosto bezchybné, kvalita materiálů špičková a celé provedení včetně funkčnosti jsou opravdu dokonalé. A pokud to podtrhneme cenou, tak není prostě konkurent v současné době na českých trzích.

Troufám si říci, že renomované značky japonských výrobců jsou na stejné úrovni jako CF Moto z Číny. Navíc bych funkčnost a kvalitu variátoru u CF Mota viděl na větší kvalitu a výdrž.

Jen pro zajímavost, tato fabrika je plně automatická. Nesedí tam Číňan a nesvařuje trubky, jak tomu bylo v minulosti.

V podstatě pokud to netopíte denně v bahně, stačí pouze jednou za 1000 km přijít na promazání. Žádné problémy s provozem a nebo velké náklady nečekejte."

Testovací jízdy je možné uskutečnit u prodejce v Brně. Zavolejte a domluvte si parádní jízdu. 

 

 

Nejlevnější povinné ručení

Fotky

Další články