Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 8. října 2019 (00:28) Pavel Jelínek

Foto Story DRM Revival Hockenheimu: Skutečné hvězdy víkendu nestály v uličce boxů.

DRM Revival Hockenheimu 2019

„Moderní motorsport je nudný, závodní auta přetechnizované laboratoře a jejich piloti figurky bez jakéhokoliv charisma.“ Takhle vidí dění na závodních okruzích z pera pana Tilkeho většina nad 50letých. Mnozí z nich „to vzdali“ a dění ve Formuli 1, WEC, nebo DTM prostě přestali sledovat.

Někteří promotéři to poznali a nabízejí proto v rámci jejich „moderního“ sportu stále častěji revivaly, které zájemci nabídnou pohled do minulosti našeho sportu. Také v Hockenheimu minulý víkend naskočili na tento „retro vláček“ a v rámci DTM připravili pro publikum výborně obsazený (i když nepřijeli všichni ohlášení) DRM-Revival a k tomu i známou sérii Tourenwagen Classic. „Veteráni“ tedy již tvořili téměř polovinu programu – jaký to pozitivní vývoj.

Pozorní čtenáři nenašli v mé DTM-Foto-Story fotky z vyhlašování vítězů závodu DTM. Vysvětlení je prosté: Nic proti René Rastovi, když mu ale předávali onen kýčový pohár, tak právě vzadu v paddocku u Querspange do svých burácejícíh vozů nastupovali opravdoví machři jako Walter Röhrl, Jochen Mass, Hans-Joachim Stuck, Clemens Schickentanz, Harald Grohs nebo Mario Ketterer.

 

Pojďme se na ně podívat, na chlapce a vozy s charismem…

 

 

Walter Röhrl jel na Porsche 911

 

Jochen Neerpasch se přišel podívat na své „dítě“ BMW M1 ProCar

 

Jochen Mass a Mario Ketterer

 

Armin Hahne jel na Fordu Sierra Cosworth

 

Hans-Joachim Stuck

 

„Mr. Jägermeister“ Eckehard Schimpf a Mario Ketterer.

 

Clemens Schickentanz

 

Katl Oppitzhauser a jeho super-DRM-vůz, Schnitzer BMW 320

 

Jochen Mass v přilbě svého nezměnitelného designu.

 

Mario Ketterer osedla GS-BMW, se kterým v DRM závodil mladý Markus Hottinger.

 

Hubert Hahne.

 

Prinz Leopold von Bayern byl výborným polo-profíkem.

 

Bernd Schneider

 

Emerson Fittipaldi

 

Shledání po 30 letech: Harald Grohs a jeho Valier-Vogelsang-BMW.

 

Walter Röhrl v kokpitu. V pozadí ho filmuje jeho legendární co-pilot Christian Gesittdörfer.

 

Text a foto: Roman Klemm

Fotky

Další články

Komentáře