Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Středa, 9. října 2019 (19:16) Pavel Jelínek

Další prestižní ocenění pro šéfa automobilky Opel .

Šéf Opelu Michael Lohscheller získal od komisařů ankety AUTOBEST prestižní ocenění „MANBEST 2019“

Další ocenění pro šéfa automobilky Opel Michaela Lohschellera: Po zisku titulu „Eurostar 2019“ od odborného magazínu Automotive News Europe byl Lohscheller porotci známé automobilové ankety AUTOBEST dekorován titulem „MANBEST 2019“.

 

V době, kdy si Opel tvrdě prošlapává cestu k prosperitě, se Michael Lohscheller ukázal jako muž na svém místě přinášející ve správný čas správnou strategii jak provést německou automobilku složitým obdobím,“ říká prezident ankety AUTOBEST Dan Vardie. „Po téměř dvou dekádách ztrát je Michael Lohscheller prvním evropským ředitelem Opelu, který jej dovedl k ziskovosti.“

 

Po začlenění automobilky Opel do koncernu PSA v létě roku 2017 připravil tým vedený Michaelem Lohschellerem restrukturalizační plán nazvaný PACE!. Základními pilíři tohoto plánu jsou: Trvalá ziskovost, globálnost a elektromobilita Opelu. Výsledky naplňování plánu PACE! se ukázaly už v roce 2018, kdy Opel vykázal operativní zisk 859 milionů EUR – první zisk po téměř 20 letech ztrát a zároveň vůbec nejvyšší zisk v celé 157 let dlouhé historii německé automobilky.

A v prvním pololetí letošního roku ve stále složitějším období mimořádného tlaku na ekologické parametry vykázal Opel operativní zisk 700 milionů EUR.

Pořadatelé ankety AUTOBEST udělili poprvé titul „MANBEST“ (který oceňuje nejlepší manažery automobilové branže) v roce 2001. V porotě ankety AUTOBEST působí novináři ze 31 evropských zemí, což z této ankety dělá co do počtu zúčastněných zemí největší nezávislou motoristickou anketu na světě.

 

 

Opel

Opel je jedním z největších evropských automobilových výrobců. Značku založil Adam Opel v německém Rüsselsheimu v roce 1862 a už v roce 1899 začala společnost vyrábět automobily. Od srpna 2017 je Opel součástí koncernu Groupe PSA. Spolu s anglickou sesterskou značkou Vauxhall je Opel zastoupený na trzích více než 60 zemí světa a v roce 2018 prodal přes milion automobilů.

Opel momentálně implementuje strategii elektrifikace pro zabezpečení svého trvalého růstu a v zájmu naplnění požadavků zákazníků na mobilitu budoucnosti. Do roku 2024 bude každá evropská modelová řada značky Opel zahrnovat elektrickou verzi. Tato strategie je součástí strategického plánu PACE!, který má Opel přetvořit na trvale ziskovou, globální a elektrifikovanou značku.

 

 

 

PR

 

Další články

Komentáře