Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Středa, 17. dubna 2019 (17:55) Pavel Jelínek

Citroën dosáhl od začátku roku nejvyššího růstu z 12 značek.

NOVĚ REGISTROVANÉ VOZY V EVROPĚ (30 ZEMÍ) – 1. ČTVRTLETÍ 2019

CITROËN DOSÁHL V EVROPĚ OD ZAČÁTKU ROKU VYNIKAJÍCÍCH VÝSLEDKŮ!

Výsledky z hlediska nově registrovaných osobních a lehkých užitkových vozů v Evropě (30 zemí) v 1. čtvrtletí 2019:

  • Citroën dosáhl od začátku roku nejvyššího růstu z 12 největších automobilových značek na evropském trhu. U osobních vozů je Citroën dokonce jedinou značkou v TOP 12, která registruje růst!

  • Výsledek: Citroën získal 0,3 % podílu na trhu OV+LUV oproti 1. čtvrtletí 2018.

  • Díky tomuto výsledku se Citroën posunul v pořadí značek o jednu příčku (na 7. místo oproti 8. místu v Q1 2018).

Evropský automobilový trh sice od začátku roku poklesl (registrace OV+LUV v Evropě 30 klesly o 2,3 % oproti Q1 2018), nicméně Citroën dosáhl v prvním čtvrtletí v Evropě vynikajících obchodních výsledků:

 

  • nejvyšší růst v rámci TOP 12 v Evropě (OV + LUV): + 3,2 %.

Tento výkon je dán zejména úspěchem nejnovějších modelů osobních vozů Citroën, což je segment trhu, v němž Citroën dosáhl v prvním čtvrtletí růstu o +5,8 %, zatímco trh OV poklesl o -3,2 %.

  • Citroën je u osobních vozů navíc jedinou značkou z Top 12, která v 1. čtvrtletí roku zaznamenala nárůst!
    V několika zemích tak vykazuje Citroën v 1. čtvrtletí dvojciferný růst počtu nově registrovaných OV:

  • ve Francii (pro Citroën 1. nejdůležitější trh v Evropě): +10,3 %;

  • ve Velké Británii (4. trh): +16,8 %;

  • v Dánsku (7. trh): +26,8 %;

  • v Portugalsku (8. trh): +15,4 %.



 

  • zisk 0,3 % podílu na evropském trhu (OV+LUV) oproti 1. čtvrtletí 2018.

Na konci prvního čtvrtletí roku 2019 tak činil podíl značky Citroën na trhu OV+LUV 4,9 %.

Podíl Citroënu na trhu OV+ LCV se ve Francii dokonce zvýšil o +0,6 % na 11,8 %, ve Španělsku o +0,6 % na 7,4 % (3. trh) a v Itálii o +0,3 % na 5,3 % (2. trh).


 

  • posun v pořadí značek OV+LUV o jednu příčku: 7. značka v Evropě, vs 8. místo v Q1 2018.

 

Citroën

Citroën je globální automobilová značka, která se od roku 1919 prosazuje jako populární značka v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl. Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je modelová řada spojující jedinečný design a příkladný komfort. Od ostatních nespecializovaných výrobců se odlišuje nabídkou osobitých služeb poskytovaných zákazníkům („Citroën Advisor“, „La Maison Citroën“ atd.). V roce 2018 značka prodala ve více než 50 zemích světa celkem 1,05 milionu vozů.

 

 

PR

 

 

 

 

Další články

Komentáře