Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pondělí, 13. května 2019 (18:13) Pavel Jelínek

Cara Delevingne je tváří kampaně a ambasadorkou modelu T-Cross.

T-Cross a Cara Delevingne jako symboly všestrannosti

Volkswagen spustil celoevropskou kampaň k uvedení nového modelu T-Cross na trh

Cara Delevingne je tváří kampaně a ambasadorkou modelu
T-Cross

Komplexně zaměřená kampaň s televizní reklamou, tištěnou inzercí a digitální propagací včetně sociálních sítí

Šéf prodeje Jürgen Stackmann: „Cara Delevingne a T-Cross se k sobě dokonale hodí, protože jsou všestranní a rozmanití. Mladí, úžasní a flexibilní.“

 

Praha, 13. května 2019 – Volkswagen spouští u příležitosti uvedení modelu T-Cross na evropský trh nevšední propagační kampaň. Mimořádně komplexní kampaň na podporu nejnovějšího SUV značky Volkswagen zahrnuje televizní reklamu, tištěnou inzerci a digitální propagaci včetně sociálních sítí. Tváří kampaně a ambasadorkou modelu T-Cross je Cara Delevingne. Slogan „Pro všechno, čím jste.“ vystihuje mnohostrannost tohoto vozidla i jeho ambasadorky.

Cara Delevingne – tvář kampaně na podporu modelu T-Cross

Jejich všestrannost je pozoruhodná: Cara Delevingne a Volkswagen T-Cross

Pro Jürgena Stackmanna, člena představenstva značky Volkswagen, odpovědného za prodej, marketing a poprodejní služby, je 26letá Britka s rozmanitými profesemi a vášněmi ideální představitelkou: „Cara Delevingne a T-Cross se k sobě dokonale hodí, protože jsou všestranní a rozmanití. Mladí, úžasní a flexibilní. Cara je ztělesněním sloganu, který jsme pro T-Cross vyvinuli – ‚Pro všechno, čím jste‘. Z této spolupráce mám velkou radost.“

Cara Delevingne patří již téměř jedno desetiletí mezi nejznámější modelky. Úspěchy však slaví také jako zpěvačka, herečka a podnikatelka. Ve volném čase ráda surfuje, hraje na bicí a fotografuje. T-Cross je v nové kampani značky Volkswagen jejím dokonalým partnerem a Cara Delevingne v ní kreativně a temperamentně ukazuje všestrannost tohoto vozidla.

Cara Delevingne o modelu T-Cross říká: „Myslím si, že T-Cross odráží moji osobnost, protože je veselý, mladý, jiný a mnohostranně využitelný. A přepraví mě z jednoho místa na jiné tak rychle, jak je to nutné… Je rychlý, obratný a… zkrátka všechno najednou.“

 

Nový T-Cross je nejnovějším přírůstkem v rodině modelů SUV značky Volkswagen. Od světové premiéry, která se uskutečnila loni na podzim, rozšiřuje paletu SUV s logem VW do segmentu malých vozů. Městský crossover stanovuje ve své třídě v mnoha ohledech nová měřítka. Má styl, je mimořádně hospodárný a nabízí praktičnost, variabilitu a konektivitu.

 

Na tuto všestrannost se zaměřuje mimořádně komplexní kampaň s českým sloganem „Pro všechno, čím jste“. Kampaň vytvořily a realizovaly agentury DDB Berlin, DDB Hamburg a adam&eve/DDB London.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2018 vyrobil Volkswagen 6,24 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

 

 

PR

Další články

Komentáře