Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Středa, 12. června 2019 (12:01) Pavel Jelínek

C3 čtvrtým nejprodávanějším modelem své kategorie v Evropě*.

CITROËN C3: 600 000 PRODANÝCH VOZŮ ZA 30 MĚSÍCŮ!

Citroën C3 registruje po 2,5 letech od uvedení do prodeje již 600 000 prodaných kusů. Tato 3. generace C3 splňuje označení Success Story a více než kdy jindy potvrzuje svůj statut nejprodávanějšího vozu značky. Díky tomuto výsledku se Citroën C3 stal třetím nejprodávanějším vozem ve Francii a čtvrtým nejprodávanějším modelem své kategorie v Evropě*

Citroën C3, který byl uvedený na trh před 2,5 lety v listopadu 2016, již registruje 600 000 prodanách kusů.

Z toho, že zákazníci si od začátku letošního roku objednali již více než 100 000 vozů, je jasné, že vůz pokračuje ve svém růstu.

Výsledek: Citroën C3 je 3. nejprodávanějším vozem ve Francii ze všech segmentů a také 4. nejprodávanějším modelem v Evropě ve své kategorii* (segment B hatchback).


 

C3 je bestsellerem značky a má největší podíl na úspěchu obchodní strategie Citroënu, který dosáhl největšího růstu z TOP 12 automobilových značek v Evropě.

 

Atraktivu vozu Citroën C3 potvrzuje i zastoupení proaných vozů s vyšší verzí výbavy, jež jsou symbolem nákupů „pro radost“:

  • 40 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy (úroveň 3 „Shine“),

  • 65 % prodaných vozů v dvojbarevné verzi karoserie ,

  • 55% prodaných vozů s prvky Airbump®,

  • 25 % prodaných vozů s příplatkovým barevným interiérem.

 

 

* základem jsou nově registrované vozy v 30 evropských zemích / 1. čtvrtletí 2019

 

 

 

Značka Citroën

Citroën je globální automobilová značka, která se od roku 1919 prosazuje jako populární značka v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl. Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je modelová řada spojující jedinečný design a příkladný komfort. Od ostatních nespecializovaných výrobců se odlišuje nabídkou osobitých služeb poskytovaných zákazníkům („Citroën Advisor“, „La Maison Citroën“ atd.). V roce 2018 značka prodala ve více než 50 zemích světa celkem 1,05 milionu vozů.

 

 

PR

 

Další články

Komentáře