Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pátek, 25. ledna 2019 (12:38) Pavel Jelínek

Automobilka oznámila svůj vpád do elektronických sportů.

Kia vstupuje do arény e-sportu

Společnost Kia Motors Corporation oznámila svůj vpád do elektronických sportů - soutěžní arény hráčů počítačových her - a stala se hlavním sponsorem nejvyšší evropské ligy LEC (League of Legends European Championship).

 

Sponzoring LEC ze strany Kia je nejnovější marketingovou kampaní značky, která se může pochlubit svými zkušenostmi s budováním těsnějších vazeb s mladší generací zájemců o koupi automobilu. Jakožto hlavní sponsor šampionátu uvedla Kia nový film s názvem ‚Ready to Play' (Připraven ke hře), natočený ve spolupráci s několika nejznámějšími on-line komentátory (tzv. castery) LEC. Ve filmu automobilky Kia vystupuje Trevor ‚Quickshot' Henry, jenž za volantem nového modelu Kia Stinger dává dohromady tým komentátorů ve složení Romain Bigeard, Indiana ‚Froskurinn' Black, Daniel ‚Drakos' Drakos, Aaron ‚Medic' Chamberlain a Andrew ‚Vedius' Day a společně se vydávají na LEC.

 

V rámci oslovování fanoušků bude Kia během roku 2019 vytvářet nový digitální obsah pro marketing s prezentací předních hráčů, komentátorů a vozidel Kia. Kia bude také využívat propagační stánky na stadionech při pořádání akcí LEC a vytvářet originální obsah se členy e-sportovního týmu ‚Fnatic', sedminásobného mistra League of Legends, za volantem nejnovějších vozů značky Kia.

 

„Kia je známa svými sponzorskými aktivitami ve světě sportu a tato partnerská spolupráce představuje další marketingovou inovaci naší značky. Sponzoring e-sportu souběžně s našimi vazbami na tradičnější sporty je dokladem toho, jak Kia podporuje životy a životní styl mladší generace uživatelů srostlých s digitálními technologiemi. Náš zahajovací film, v němž vystupuje několik z nejznámějších komentátorů hry League of Legends, oslavuje zahájení nové zajímavé éry Kia a e-sportů, a tak nás nesmírně těší, že jsme se stali hlavním partnerem nejvyšší evropské ligy LEC pro rok 2019," uvedl Yong Won Cho, ředitel marketingu ze společnosti Kia Motors.

„Máme ohromnou radost z partnerské spolupráce s Kia a zařazení do reprezentativního seznam akcí a sportovních značek v době, kdy zahajujeme novou éru nejvyšší evropské ligy LEC, která je přední ligou elektronických sportů v Evropě. Těšíme se, až budeme moci ve spolupráci s Kia nabídnout všem evropským hráčům League of Legends zážitky, které si za peníze nelze koupit," uvedl Alban Dechelotte, šéf sponzoringu a obchodního rozvoje ze společnosti Riot Games EU.

 

League of Legends (od r. 2009) je on-line hra typu RPG a zároveň celosvětově nejoblíbenějším e-sportem. Hráči League of Legends ovládají tzv. ‚šampiony' a v rámci týmu soupeří o nadvládu nad herním teritoriem. LEC představuje nejvyšší úroveň soutěžního klání League of Legends na území Evropy; v nejvyšší lize spolu soupeří deset týmů. Podobně jako v případě tradičních sportů sledují LEC miliony zapálených fanoušků, podporujících týmy profesionálních hráčů e-sportů a nejlepších komentátorů prostřednictvím streamovacích služeb digitálního obsahu.

 

Další informace o LEC najdete na:
- www.youtube.com/lolesports (Youtube)
- www.instagram.com/lolesports (Instagram)
- www.facebook.com/lolesports (Facebook)
- twitter.com/lolesports (Twitter)
- www.lolesports.com (oficiální webové stránky)

 

PR

Zdroj: KIA

Další články

Komentáře