Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Sobota, 29. června 2019 (23:24) Pavel Jelínek

Alibismus na třicátou druhou nebo „pouhá“ totální neschopnost? Debakl profesionality na Hungaroringu

Nedělní Hungaroring = debakl profesionality!

Alibismus na třicátou druhou nebo „pouhá“ totální neschopnost? Přesně takto formulovaná otázka se nabízí v souvislosti s nedělním počínáním ředitele druhého podniku letošního ME tahačů na Hungaroringu.
 

Těsně před začátkem úvodního závodu totiž lehce zapršelo, v důsledku čehož se rozhodl zmiňovaný ředitel pro tzv. mokrý start. V praxi to znamená, že úvodní dvě kola se jedou pod žlutými vlajkami bez možnosti předjíždět, diváci se tak musí spokojit se slabým odvarem původně dramatického závodu. „Na to, že se organizátoři honosí pořádáním podniků F1, absolutní hrůza, debakl profesionality,“ hodnotí dění mentor Buggyra Academy a týmu Buggyra Racing Martin Koloc.

„Vzhledem k tomu, že moc dobře vím, co závodění stojí, mě nikdo se zdravým rozumem nemůže obviňovat z toho, že toužím po bouračkách a zničených autech. Ale truckracing je kontaktní sport a závodí se nikoli kvůli tomu, aby si nějaký úředník udělal čárku, že má závodní víkend za sebou, ale kvůli divákům.“
 

Dvojnásobný mistr starého kontinentu 1995 – 1996 není se svým názorem osamocen, stejně to viděl i jeho dlouholetý rival, rovněž dvojnásobný šampión starého kontinentu (1999,2001) Lutz Bernau. Němec, toho času opět ve sužbách Antonia Albaceteho je mimochodem spolu s Martinem Kolocem spoluautorem legendárního crashe, kdy v Thruxtonu 1997 jejich do sebe zaklíněné trucky přeletěly svodidla. 

„Bavili jsme se spolu v tiskovém středisku, najednou žluté vlajky. Nejdříve nám to přišlo jako vtip, pak jsme se ale shodli na tom, že pokud se někdo rozhodl pro vraždu atraktivního závodění, jeho pokus mu vyšel dokonale.“ 


Petr Bošnakov

PR

Buggyra

Další články

Komentáře