Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 31. ledna 2019 (22:56) Pavel Jelínek

100. vítězství značky na mistrovství světa v rallye!

CITROËN RACING POUTÁ V ROCE 2019 POZORNOST NA 100. VÝROČÍ ZNAČKY CITROËN

  • Automobilové závody mají za sebou ve společnosti Citroën úspěšnou historii, o čemž svědčí 100. vítězství značky na mistrovství světa v rallye.

  • Tým Citroën Racing je v roce 2019 také zásadním aktérem oslav 100. výročí značky Citroën, oslav, z nichž fanouškům během sledování rallye či sociálních sítí nic neunikne.

Návštěvníci Rallye Monte Carlo i televizní diváci měli během prvního závodu mistrovství světa v rallye 2019 (WRC) možnost seznámit se poprvé s novým barevným provedením vozu Citroën C3 WRC, který má v roce oslav 100. výročí značky Citroën na bocích a střeše namalované dvojité šípy ve tvaru původního loga značky. Na zádi vozu C3 WRC je vyvedena číslice 1919, jako symbolické připomenutí roku, kdy byla značka Citroën založena. Upozorňuje tak na dlouholeté zapojení značky do světa závodů a technologických výkonů.

 Vůz C3 WRC ve verzi oslavující 100. výročí značky figuruje rovněž v horní části plakátu k 2. ročníku internetového seriálu „Little Big Racing“, který se tento rok přejmenoval na „Little Big Racing – 100 YEARS OF FANS“. V této sérii krátkých videí, které jsou šířeny prostřednictvím sociálních sítí značky, hraje hlavní roli miniatura vozu C3 WRC a vše se odehrává na nejprestižnějších místech každého ze 14 závodů mistrovství světa v rallye 2019. Současně seriál připomíná 100 let značky Citroën, kdy každý díl ukazuje jeden z legendárních vozů značky, který se na konci videa objeví v poslední klapce ve stejném barevném provedení jako letošní C3 WRC.

Vzhledem k tomu, že značka v roce 2019 miluje číslici 100, je více než symbolické, že Sébastien Ogier a Julien Ingrassia získali po velmi náročné bitvě v Rallye Monte Carlo 100. vítězství značky Citroën ve WRC. Dalším ze silných momentů oslav bude bezpochyby i výstava Rétromobile 2019.

Na mimořádně ztvárněném stánku, na němž bude vystaveno 30 ikonických modelů ze stoleté historie značky Citroën, bude jedna část věnovaná 10 závodním automobilům symbolizujícím sportovní úspěchy. Součástí výstavy tak budou vozy Scarabée d’Or (Zlatý skarabeus), Petite Rosalie (malá Rosalie), DS 21 z Marocké rallye 1969, SM z Marocké rallye 1971, 2 CV z Raid Afrique, ZX Rallye Raid, Xsara Kit Car, C4 WRC, C-Elysée WTCC a C3 WRC.

 

Fotografie řady z nich si mohou během každého závodu sezóny WRC 2019 prohlédnout zástupci médií a hosté značky v zázemí týmu Citroën Racing. 35 velkoformátových fotografií připomíná historii motosportu a výkonů automobilů značky Citroën – od přejezdu Sahary v polopásových vozech v letech 1922 a 1923 přes závod Paříž–Peking z roku 1992, kterého se zúčastnil vůz ZX, po Mexickou rallye 2018.

 

Značka Citroën

 Citroën je globální nespecializovaná automobilová značka, která se od roku 1919 vyznačuje kreativitou a odvahou. Vozy Citroën nabízí výrazný design a díky svému komfortu a technologiím vnášejí do automobilového světa svěžest, což platí například pro nový hatchback C4 Cactus nebo nové kompaktní SUV C3 Aircross. Značka je populární v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl.

Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je i jedinečná zkušenost zákazníků, zejména díky koncepci městské prodejny „La Maison Citroën“, webové stránky, kde mohou značku hodnotit („Citroën Advisor“) nebo nabídka řešení mobility (Citroën Rent&Smile a Earn&Drive). Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů v téměř 80 zemích a 1,05 milionů vozů prodaných v roce 2018.

Je to také 8 titulů v Poháru konstruktérů ve WRC a 3. tituly v řadě v Poháru konstruktérů ve WTCC.

 

www.citroen.com

 

 

PR

 

Fotky

Další články

Komentáře