Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 17. ledna 2019 (20:44) Pavel Jelínek

1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě.

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018:

1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě.

Nárůst celosvětových tržeb značky bez JV o 2,4 %.

Největší nárůst prodejů z 10 nejlepších automobilek v Evropě.

16 zemí překonalo svůj rekord z hlediska podílu na trhu a/nebo objemu prodeje:

Rekordní tržní podíly: Francie a Itálie;

Rekordní podíly na trzích a objeme prodejů: Portugalsko, Řecko a Irsko;

Rekordní prodeje: Španělsko, Polsko, Chile, Česká republika, Maroko, Japonsko, Mexiko, Slovensko, Hongkong, Chorvatsko a Estonsko.

Nový rekord u užitkových vozů: 243 000 celosvětově prodaných vozů, tj. nárůst o 4 % oproti rekordu dosaženému v roce 2017:

Rekordní prodej vozu Peugeot Boxer: 73 000 vozů (+ 6 %)

Rekordní prodej vozu Peugeot Expert /Traveller: 78 000 vozů (+ 31 %)

Nový Peugeot Partner získal ocenění International Van Of The Year 2019

 

Historický rekord pro Peugeot Francie

Nejlepší prodejce vozů soukromým zákazníkům

Nejlepší prodejce osobních vozů B2B


 

Úspěšné uvedení nových vozů na trh:

Nový Peugeot 508: více než 10 000 objednávek

Nový Peugeot Rifter: více než 20 000 objednávek

Nový Peugeot Partner: více než 11 000 objednávek

 

Úspěch strategie značky zaměřené na přesun k vyšším kategoriím výrobků

Podíl úrovně GT Line/GT/GTi: 21 % ve světě (+ 2 procentní body)

Podíl automatických převodovek: 36 % (+ 6 procentních bodů)

 

Přechod značky Peugeot na jiné zdroje energií bez omezení nabídky při přijetí nových norem platných od 1. září 2018.

Peugeot

Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená v téměř 160 zemích světa, v roce 2017 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 10,4 % na 2 119 845 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

 


pr

Další články

Komentáře