Sponsored by Logo PC NET CZ

Czech English Germany Poland

Vyhledávání na MotorMIXu
 
Najdete nás na Facebooku

RSS RSS MotorMixu

Vybavení pro závodníky -  www.gpracingshop.com - k vyzvednutí osobně i na dobírku.  

Srovnejto.cz - výhodné povinné ručení a kalkulačka online s možností okamžitého uzavření

http://www.motormix.cz/tv-motormix

Reklama

mandlarna.cz

Nejvýhodnější povinné ručení na trhu. S námi ušetříte až 9000 Kč za rok!

Velký výběr ojetých aut v autobazaru Autoesa.

Nevíte si rady s pojištěním? Povinné ručení kalkulačka Vám poradí jak na to.

Povinné ručení srovnání od ePojisteni.cz. 
Porovnejte si ceny povinného ručení a získejte nejlepší ceny u jedničky na trhu.

Více než 40 let touhy po vítězství

Ostatní

SEAT má motoristický sport v krvi. A to už více než 40 let. Na Pyrenejském poloostrově patří španělská značka mezi hlavní průkopníky automobilových závodů a soutěží. Již v roce 1970 připravil SEAT závodní monoposty pro tzv. Národní formuli (později přejmenovanou na Fórmula 1430), poháněné motory SEAT s ventilovým rozvodem DOHC. První závod tohoto seriálu se konal v roce 1971 na okruhu Jarama a setkal se s mimořádným ohlasem diváků.

 

Hyundai na Monte v těsném závěsu

Rallye

V prvním podniku sezóny Mistrovství světa v rallye (WRC) – Rallye Monte Carlo – dojely do cíle obě posádky týmu Hyundai Shell World Rally. S vozy Hyundai i20 WRC obsadily celkové páté a šesté místo a možná se postaraly také o největší sportovní zážitek, když je od sebe v cíli dělilo pouhých 0,8 sekundy. Tým tak v Monte Carlu splnil svůj cíl pro první rallye – dojet a umístit se co nejblíže stupňům vítězů

 

Získat řidičský průkaz není nic složitého

Ostatní

alt

I proto samozřejmě mnoho lidí touží po vlastním autě. To samo o sobě ale nic nezaručuje, protože to nejdůležitější k jeho řízení, je řidičský průkaz. A pokud vás zajímá, jaký ceník současná autoškola nabídne, neváhejte a zjistěte cenu právě nyní. Rázem totiž zjistíte, že řidičák na auto není zase až tak nedostupný

 

Prokop s Tománkem na úvod sezony na klasické devítce

Rallye

alt Nová sezona Mistrovství světa v rally odstartovala tento víkend náročnou Rallye Monte Carlo a jména posádky Jipocar Czech National Teamu zůstaly u devítky celkové klasifikace od konce druhé etapy až do samotného závěru závodu. Dva body v konkurenci továrních posádek jsou stále lepší než nic, nebo frustrující odstoupení kvůli poruše alternátoru v roce 2014, ale přílišná spokojenost v českém týmu nevládne. „Jsme šťastni, že jsme na rozdíl od minulé sezony dokončili takhle náročnou soutěž.

 

Seb versus Seb – napínavý, ale příliš krátký duel

Rallye

V obou úvodních dnech Rallye Monte Carlo sledovali fanoušci s napětím duel Seb vs. Seb. Sébastien Ogier s vozem Polo R WRC a Sébastien Loeb s vozem Citroën sváděli dramatické souboje o vedení. Ogier si v polovině soutěže vybojoval osmisekundový náskok, když se navrátilec do WRC Loeb propadl daleko dozadu. Tím předčasně skončil prestižní duel. Hlavním soupeřem Sébastiena Ogiera nebyl najednou devítinásobný mistr světa, ale jeho týmoví kolegové Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen.

 

Premiérové vítězství juniora Quentina Gilberta

Rallye

V neděli ráno si Quentin Gilbert upevnil svou pozici na Col de Turini, aby si připsal svoje první vítězství ve FIA Junior WRC. Christian Riedemann skončil druhý, když v předposlední rychlostní zkoušce se dostal před Ole Christiana Veibyho. Simone Tempestini skončil čtvrtý před Yohanem Rosselem, Alessandro Reem, Kornel Lukacsem a Charlotte Dalmasso.

 

Debut snů na Monte pro Polo R WRC druhé generace

Rallye

„Trojnásobné vítězství na Rallye Monte Carlo je velkolepý výkon celého týmu Volkswagen a na náš tým jsem velmi hrdý,“ říká Dr. Heinz-Jakob Neußer, člen představenstva, zodpovědný za technický vývoj značky Volkswagen. „Takový vstup do sezony, s novým vozem a v tak obtížných podmínkách, dalece překonal všechna naše očekávání. V celém týmu všechno do sebe dokonale zapadalo, všichni táhli za jeden provaz, každý věděl, co má dělat, a na konci zaslouženě zvítězil Volkswagen, který se tak oprávněně zařadil mezi ostatní velké značky rallye sportu.“

 

Monte : Sébastien Loeb se vrátil a opět zářil

Rallye

Nejlepší závodník historie Rally Monte Carlo, Sébastien Loeb vylepšil rekordní počet 905 nejlepších časů v mistrovství světa. Také přepsal rekordní zápis bodů získaných ve WRC na 1623 bodů. Tři DS3 WRC Citroën Total World Rally Teamu Abu Dhabi se umístily v nejlepší desítce, když Mads Ostberg a Jonas Andersson dojeli čtvrtí. Pro Citroën Total World Rally Team Abu Dhabi byly body za Power Stage naprosto reálné. Kris Meeke byl nejrychlejší už na RZ 13 před Sébastienem Loebem, který zase vyhrál na Col de Turini. Byl to jeho již 905. nejrychlejší čas od počátku jeho kariéry v mistrovství světa.

 

Martin Macík senior: výkon celé posádky mě příjemně překvapil!

Dakar

alt

Kdybyste shrnul Martinovo počínání v soutěži, splnilo vaše očekávání? Věděl jsem, že mu závodění půjde alespoň tak, aby to nebylo pouhé přesouvání se pouští z místa na místo. Řekli jsme si to už před Dakarem, zkrátka že kdyby to mělo být tak, ani bychom na Dakar nejeli. Výkon jeho i posádky mě příjemně překvapil, a to navzdory tomu, že štěstí od počátku nestálo při nich, a to od prvního dne, kdy jsme v přístavu převzali techniku. Jen doufám, že bude mít možnost najezdit další kilometry a zlepšovat se. Jezdit, jezdit a jezdit je jedním z předpokladů úspěchu.

 

Martin Rada pokořil Monte a navíc oslavil „stovku“ startů!

Rallye

alt

„Trochu jsme doufali, že bychom dnes mohli udržet desítku ve skupině RC4, ale nakonec nám k tomuto cíli chybělo 6,8 vteřiny. Vsadili jsme však, co se týkalo volby pneumatik, na jistotu a na to jsme trochu doplatili. Úvodní a závěrečný test dne byl suchý, serpentýnami na průsmyk a v podobném duchu zase dolů. ´Er dvojky´ jsou v těchto podmínkách díky výkonu a brzdám někde jinde, což se potvrdilo.

 

Monte Carlo 2015 je v cíli. Jezdci týmu VW nezaváhali.

Rallye

alt Rallye Monte Carlo 2015 je v cíli. Až do úplného finále mu jednoznačně vládl tým Volkswagen. Jeho jezdci obsadili kompletní stupně vítězů a nejrychlejší nebyl nikdo jiný, než úřadující světový šampionát Sebastian Ogier. Jeho honička s jeho předchůdcem Sebastianem Loebem se nakonec po Loebově páteční havárii nekonala. Loeb nakonec v neděli uštval jediného jezdce a tím byl náš Prokop. Odsunul ho z osmého na konečné deváté místo, ale i tak se Martin Prokop udržel v TOP desítce a ve velmi dobré společnosti.

 

Kalendář českého offroadtrialu 2015

Kalendáře akcí

alt

Offroadtrial 2015 zná většinu lokalit i termínů

 

Prvořadým cílem není porazit Kamaz, ale vyhrát celý Dakar !

Dakar

alt

Buggyra chce porážet všechny! Jak se nechal slyšet čtvrtý jezdec letošního ročníku Rallye Dakar v kategorii kamiónů Aleš Loprais, porazit Kamazy lze, leč je k tomu zapotřebí mít silný tým i jezdce. Při vší úctě k Alešovi, v tomto konstatování není nic objevného. Zajímavá je ovšem pasáž, ve které Aleš Loprais hovoří v této souvislosti o vytvoření silného týmu složeného z jezdců několika zemí a týmů. Co na to řeknou sponzoři a partneři,“

 

Veřejných CNG stanic u nás za jediný rok přibylo 26!

Ostatní

Během posledního roku bylo v ČR otevřeno tolik CNG veřejných stanic, kolik dříve bylo otevřeno za celých 5 let. V lednu loňského roku (2014) bylo v ČR 50 veřejných CNG stanic, za jeden rok jich přibylo 26. To představuje 50 procentní nárůst CNG stanic za jediný rok. K dnešnímu dni je jich v ČR v provozu již 75 (jedna stanice je přechodně uzavřena a hledá nové umístění) a ještě v tomto měsíci (lednu) se otevřou další. 33 veřejných CNG stanic z celkového počtu 76 (tj. 43 procent) postavily plynárenské společnosti. Za posledních 10 let vzrostl počet stanic v ČR 8 krát.

 

Konečně jsme tady! Ta cesta byla únavná

Dakar
Novináři napjatě poslouchali první historky posádky Fat Boye. Ke slovu se dostal také David Vršecký, který s Martinem Kolomým konzultoval nastavení dakarského speciálu. „Musím říci, že za těch čtrnáct dnů jsem nasbíral tolik zážitků, že si vlastně na žádný už nepamatuji,“ řekl se smíchem dvojnásobný mistr Evropy šampionátu tahačů.